MS Windows
briani 27239
Billig Vista?
Fra : Kristian

Dato : 18-11-07 17:08

Har set på EDB-priser at jeg kan købe en udgave af Vista....godt nok på
norsk.......til 253kr + porto.
Se link.

Har et sted på nettet downloadet den danske sprogpakke til Vista.

Er det mon så bare at indkøbe den billige vista og derefter at installere
den danske sprogpakke.............. eller er der en hage ved det?

Det ville jo være ret fedt at få en billig lovlig vista....på den måde.

Kan det lade sig gøre.....eller skal jeg glemme det igen?

Kristian

Fra : Mads

Dato : 18-11-07 17:34

On Sun, 18 Nov 2007 17:08:10 +0100, "Kristian"
<kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> wrote:

> [...]
>
>Det ville jo være ret fedt at få en billig lovlig vista....på den måde.
>
>Kan det lade sig gøre.....eller skal jeg glemme det igen?

Det lyder skummelt.

http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/enterprise/getit.mspx
Windows Vista Enterprise is available only to Volume License customers
who have PCs covered by Microsoft Software Assurance.

Fra : John

Dato : 18-11-07 17:55

Kristian skrev:
> [...]
>
> Det ville jo være ret fedt at få en billig lovlig vista....på den måde.
>
> Kan det lade sig gøre.....eller skal jeg glemme det igen?

Spørgsmålet er om det er inklusive licens.

ProShop sælger fx en Vista Enterprise på dansk til 266,00 kr. - men det
er uden licens.

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=102392

Mvh

John

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-11-07 18:03

Kristian wrote:
> Kan det lade sig gøre.....eller skal jeg glemme det igen?

Så vidt jeg kan se er der tale om et medie kit. Det vil sige at det kun
er en DVD med windows. Licensen skal købes ved siden af. Kan f.eks.
briges til PC'er med præinstalleret Windows hvor der kun er recovery DVD
med, og ikke en rigtig Windows DVD.

/Jacob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-11-07 18:44

Kristian skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har et sted på nettet downloadet den danske sprogpakke til
> Vista.

Den virker så vidt jeg husker kun på Vista Ultimate versionen ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard