MS Windows
briani 27239
Vedr. at dele en printer
Fra : Niels Lauritsen

Dato : 13-11-07 17:16

Kære alle.
Vi har een printer som min kone og jeg skal deles om på hver sin PC.
Vi han fundet ud af at komme ind på hinandens PC, men angående
printeren er det kun mig der kan printe, så hun brokker sig over at
jeg kan læse hendes e-mails, når de skal printes ud.
Jeg er 79 år og hun er kun 74, så det er måske derfor, jeg ikke må
læse hendes breve.
Er der nogen som kan fortælle os hvordan vi løser problemet?
Altså med printeren.
Vi har begge Windows 2000 Pro styresystem.
Vi har fået tilsendt en vejledning, men den er fra 2001, så vi kan
ikke genkende de bokse der bliver vist der, så den er nok for gammel.
Venlig hilsen Niels

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-11-07 17:50

Niels Lauritsen wrote:
> Kære alle.
> Vi har een printer som min kone og jeg skal deles om på hver sin PC.

er det noget du kan bruge ?
http://www.hjemmesideskolen.dk/net/printer.asp

--
ad