Trykflasker som eksplosiv?
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-07 16:27

"Lyrik" <lyrik@fupheaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t182oksveqzwsk@macintosh.local...

> Rigtig godt indlæg. Det er meget let at komme i karambolage med en muslim
> fra en fremmed kultur. Jeg kender flere og er blevet chockeret over hvad
> de pludselig siger med et stort smil:
> Eksempel
> En ung muslim havde fået afslag på et billån i banken, som ikke var
> ordentlig begrundet. Han tjente rigeligt, men alligevel havde
> bankrådgiveren sat sig for at han ikke skulle have lånet!
>
> Nu spurgte han mig hvordan man lavede en bombe af campinggasflasker, så
> han kunne hævne afslaget ved at springe banken i luften!

Mon ikke det er en ny taquia-taktik at tænke højt om absurditeter, fx at
lade som om man tror at pantefoged hos SKAT kan skaffe en lejlighed,

Når der siden skydes og dræbes, så er det nok for ikke at blive udvist men
få en bekvem lang fængselsstraf

At sprænge noget med campingtrykflasker er vist en absurditet - måske nogen
i dk.videnskab kan svare om det?

Fra : P.C.

Dato : 24-11-07 13:26

On Nov 23, 4:26 pm, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> få en bekvem lang fængselsstraf
>
> At sprænge noget med campingtrykflasker er vist en absurditet - måske nogen

Det er fuldstændigt hen i vejret -- først skulle teltet slås op i
banken derefter kunne gasflaskerne som ovenikøbet bare er camping
altså legetøj flasker homme i tale, men som du siger "til hvad" netop.

Næ så er det langt bedre at være beredt , når der fejlagtigt er blevet
købt og leveret de forkerte kemikalier, ligesom her forleden, hvor
selv det faktum at afløbsrens og acetone altså ikke kan lave en
krudt , at den blanding højest er til grin hvis man kender til
raketter, -- men se, det kan man blive dømt for, selvom de angivelige
kemikalier ikke var det der retteligt skulle være købt, istedet for
afløbsrens, og at peroxyden som bekendt ikke kan købes i den stærke
koncentration nogen steder, men kun den svage mundskyllevand der jo
ikke duer. Koncentreret peroxid er jo så farligt, at ingen materialist
med respekt for grundstofferen, overhoveder måtte opbevare det.

Men det er jo tanken der gælder !

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-11-07 23:01

P.C. wrote:

> [...]
> ikke duer. Koncentreret peroxid er jo så farligt, at ingen materialist
> med respekt for grundstofferen, overhoveder måtte opbevare det.

Hvis man kender teknikken, og den skal jeg ikke udlevere her, så kan langt
lavere koncentrationer anvendes.

Og ja, ATAP er frygteligt ustabilt.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-07 23:25

> Hvis man kender teknikken, og den skal jeg ikke udlevere her, så kan langt
> lavere koncentrationer anvendes.
>
> Og ja, ATAP er frygteligt ustabilt.

Ja, alt perosy -
-O-O-
er ustabilt

Men trykflasker til kampingbrug blev brugt sidste år mod SKAT på tagensvej ,
hvor Mjølnerparken har lavet mange store sprængninger
Hvordan mon de trykflasker bruges?

Fra : Rasmus

Dato : 28-11-07 14:19

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in

> Hvis man kender teknikken, og den skal jeg ikke udlevere her, så kan
> langt lavere koncentrationer anvendes.
>
> Og ja, ATAP er frygteligt ustabilt.
>
> Mvh. Uffe Ravn

Jep, dette har jeg ved selvsyn konstateret! Det er ikke noget amatører
bør lege med !!