Fransk nougat der dur
Fra : MLN

Dato : 24-11-07 19:10

Hej Gruppe

Er her nogen der har en opskrift på fransk nougat med en god beskrivelse.
Jeg har prøvet forskellige og hver gang bliver skidtet for blødt.
Jeg antager at jeg enten har nogen opskrifter hvor væske mængden er for høj
eller at beskrivelsen af hvordan jeg nougaten bliver fast og fransk nougat
agtig ikke er god nok. Omrøring i gryde ved svag varme i mere end en time er
for meget for mig

God for jul til alle

De venligste hilsener
Martin

Great minds discuss ideas
Average minds discuss events
Small minds discuss people

Fra : Max

Dato : 25-11-07 01:07

Hej Martin

> [...]
> for høj eller at beskrivelsen af hvordan jeg nougaten bliver fast og
> fransk nougat agtig ikke er god nok. Omrøring i gryde ved svag varme

Jeg har erkendt at fransk nougat skal man overlade til proffesionelle,
jeg har prøvet mange opskrifter og aldrig opnået et tilfredsstillende
resultat. Det er følsomt at lave, regnvejr skulle efter sigende ikke du
at lave det i.

--
Mvh Max