Ny driver til Logitech MouseWare
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 15:47

Hejsa
Endelig
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w2000.cfm

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 19:54

Hejsa,

Det virker ikke hos mig..........(((((((((((((((((((

Hvordan skal jeg gøre..??

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 20:14

On Fri, 13 Jul 2001 20:53:58 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>Hejsa,
>
>Det virker ikke hos mig..........(((((((((((((((((((
>
>Hvordan skal jeg gøre..??
Hvilket os bruger du?

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 20:30

> Hvilket os bruger du?

Jeg bruger win2k, jeg kunne godt bruge den gamle driver under win98 og min
kæreste kan godt bruge tommelfingerknappen som tilbageknap. Jeg får en
heller ikke billedet af min Wheel Mouse når jeg skal konfigurere musen....

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 21:04

On Fri, 13 Jul 2001 21:29:40 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

> [...]
>kæreste kan godt bruge tommelfingerknappen som tilbageknap. Jeg får en
>heller ikke billedet af min Wheel Mouse når jeg skal konfigurere musen....
Det gjorde jeg ikke før, men nu er det 10-4

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 21:28

> Det gjorde jeg ikke før, men nu er det 10-4

Hvordan har du fået det til at virke?? Hvilket OS bruger du..??

Lige før jeg smider win98 på igen, træt af at jeg ikke kan bruge musen
optimalt.

Har prøvet IFeel driveren...(

Jimmy

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 21:30

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hvordan har du fået det til at virke?? Hvilket OS bruger du..??
>
> Lige før jeg smider win98 på igen, træt af at jeg ikke kan bruge musen

Sludder, har prøvet

MS Intellipoint istedet:
<http://www.microsoft.com/products/hardware/mouse/driver/default.htm>

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-07-01 21:37

On Fri, 13 Jul 2001 22:28:03 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <bowman@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>min
>musen....
>

>Hvordan har du fået det til at virke?? Hvilket OS bruger du..??

Jeg har w2k sp2 dk.
Jeg har ikke prøvet på w98se endnu

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 21:45

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev:

> Lige før jeg smider win98 på igen, træt af at jeg ikke kan bruge musen
> optimalt.

Hvad er det for en mus du sidder med?
Er du i det hele taget sikker på at den tommelfingerknap virker?
Har du prøvet en anden mus?

Jeg sidder med Logitech Cordless Mouseman Wheel og Cordless
Mouseman Optical på Win2k Pro DK og de virkede både før og
efter SP1 og SP2 og både med den gamle Logitech 9.27 og nu
9.29b, så det er underligt hvorfor den nægter at køre ved dig.
Har du været inde og konfigurere hvad den tommelfingerknap
skal bruges til i driveren?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 21:49

> [...]
> 9.29b, så det er underligt hvorfor den nægter at køre ved dig.
> Har du været inde og konfigurere hvad den tommelfingerknap

Jeg sidder med en Cordless MouseMan Wheel, den virkede fint i win98. Når jeg
installerer softwaren, så kommer der et billede efter genstart, hvor det så
er en alm. scroll mus som bliver vist og ikke min MouseMan Wheel. Så jeg har
ikke nogen mulighed for at konfigurere den i driversoftwaren.

Jimmy

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 21:53

> [...]

> er en alm. scroll mus som bliver vist og ikke min MouseMan Wheel. Så jeg har
> ikke nogen mulighed for at konfigurere den i driversoftwaren.

Det lyder godt nok mystisk.
Kører den USB eller PS/2 ?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 21:54

PS2..

Har du ikke ICQ, jeg har 19799486

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 22:03

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev:

> PS2..

ME2

> Har du ikke ICQ, jeg har 19799486

Nej, det har jeg ikke.
(Laver koks i min PC så det gider jeg ikke.)

Jeg fatter ikke hvad der er galt hos dig. Synes det lyder meget
mærkeligt. Har du prøvet vha. Enhedshåndtering at tvinge den
til at bruge en anden driver?
Hvis du nu bladrer ned til musen, højreklikker på den > Egen-
skaber > Driver > Opdater Driver > Næste > Vise en liste >
Næste > Har diskette/cd... og så viser den hen til den mappe
hvor du har den Logitech-driver til at ligge?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 22:17

> [...]
> Næste > Har diskette/cd... og så viser den hen til den mappe
> hvor du har den Logitech-driver til at ligge?

Det har jeg prøvet............*GGRRRRR*

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 22:36

> Det har jeg prøvet............*GGRRRRR*

Kan du ikke få lov til at skifte den, er der fejlmeldning eller hvad?

Hos mig ser det sådan her ud:
<http://www.wol.dk/~hijklm/logitech/mus.gif>

Når du går ind i Kontrolpanelet og klikker på Mus, er det så
heller ikke Mouseware der åbner? Har du ikke Mouseeware i
Start > Programmer heller?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 22:46

> Kan du ikke få lov til at skifte den, er der fejlmeldning eller hvad?

Jeg får ingen fejlmelding, men det er som om det ikke er den rigtige
software, hvilken driver har du og hvorfra??

Er det en USB-mus du har..???

> [...]
>
> Når du går ind i Kontrolpanelet og klikker på Mus, er det så
> heller ikke Mouseware der åbner? Har du ikke Mouseeware i

Jo jeg har Mouseware, men det er en alm. Scroll mus som bliver afbilledet,
det er det jeg ikke forstår. På min kærestes pc får hun et billede af
Cordless MouseMan Wheel.

Jeg fatter det ikke, jeg har godt nok skiftet harddisk, kan det have
betydning?? det burde det vel ikke??

Jimmy

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 23:00

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev:

> Jeg får ingen fejlmelding, men det er som om det ikke er den rigtige
> software, hvilken driver har du og hvorfra??

Som skrevet i <news:9inmjl$7ts$1@egon.worldonline.dk> så sidder
jeg med Logitech Cordless Mouseman Wheel og Cordless Mouseman
Optical.

> Er det en USB-mus du har..???

Logitech Cordless Mouseman Wheel er koblet på min PS/2-port
og Cordless Mouseman Optical kører USB.

Jeg har opdateret driveren til den Morten sendte link om her i
dag, altså den nye 9.29b til Win2000. Den skulle jo fjerne de
problemer der efter sigende skulle være med Win2k SP2 som
jeg kører med. Jeg havde dog ingen problemer me den gamle
9.00 og 9.27 som jeg tidligere har kørt med, men man kan vel
lige så godt opdatere til det nyeste når der nu er kommet fejl-
rettelser.

> Jo jeg har Mouseware, men det er en alm. Scroll mus som bliver afbilledet,
> det er det jeg ikke forstår. På min kærestes pc får hun et billede af
> Cordless MouseMan Wheel.

Det har jeg også eller det er afhængig af hvilken mus jeg bruger.
<http://www.wol.dk/~hijklm/logitech/smart.gif> Tag dig ikke af den
driverversion der står på det screenshot du kan se. Det er taget
for lang tid siden hvor jeg stadig kørte med 9.27

> Jeg fatter det ikke, jeg har godt nok skiftet harddisk, kan det have
> betydning?? det burde det vel ikke??

Nej det skulle man ikke tro. Jeg kan ikke lige se sammenhængen
i hvert tilfælde.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : S@ndman

Dato : 13-07-01 23:06

Jeg har smidt en mail til dig.....

Jimmy

Fra : Madsen

Dato : 13-07-01 23:10

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev:

> Jeg har smidt en mail til dig.....

Husk at fjerne "who"

Jeg har ikke modtaget nogen mail endnu.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Peter Rinder

Dato : 14-07-01 09:01

Jeg har nogle gange haft samme problem som der omtales i denne post:
Når jeg installerer min Cordless Mouseman Wheel bliver den genkendt som en
alm. scroll-mus. Jeg bruger bare de drivere der fulgte med, da jeg købte
musen (9.11), så laver den ikke det pjat.
Hvis man skulle skifte til de nye drivere, hvad er der så ændret i dem?

/Peter

Fra : Madsen

Dato : 14-07-01 13:55

"Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk> skrev:

> [...]
> musen (9.11), så laver den ikke det pjat.
> Hvis man skulle skifte til de nye drivere, hvad er der så ændret i dem?

Såvidt jeg kan forstå er 9.29b udelukkende en fejlrettelse så der
ikke skulle være problemer med Win2000 SP2 (Service Pack 2)

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-07-01 23:45

On Sat, 14 Jul 2001 14:54:53 +0200, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Såvidt jeg kan forstå er 9.29b udelukkende en fejlrettelse så der
>ikke skulle være problemer med Win2000 SP2 (Service Pack 2)
><http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w2000.cfm>
Jeps, og der ser ud til at virke)

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : S@ndman

Dato : 15-07-01 10:32

> Jeps, og der ser ud til at virke)

Ikke hos mig..........hvilken rækkefølge skal man installere det i SP2 og
musen eller omvendt..??

Jimmy

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-07-01 12:08

>Ikke hos mig..........hvilken rækkefølge skal man installere det i SP2 og
>musen eller omvendt..??

Afinstallér musen helt. Installér w2k med sp2 og derefter musen.

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 13-07-01 21:04

Hej

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:9iniar$s65$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> kæreste kan godt bruge tommelfingerknappen som tilbageknap. Jeg får en
> heller ikke billedet af min Wheel Mouse når jeg skal konfigurere musen....

Prøv MS Intellipoint istedet:
<http://www.microsoft.com/products/hardware/mouse/driver/default.htm>

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: