Isla Margurita, tilbud på udstyr?
Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 17-11-07 19:18

Hej gruppe

Jeg skal sejle i området omkring Isla Margurita, med afgang fra Isla
Margurite.

Båden har begrænset navigationsudstyr, - læs intet - ud over det håndholdte
jeg selv tager med.

Er i bekendt med eventuelle muligheder for at handle "billigt" udstyr på
Isla Maargurita? eller skal jeg tage det med hjemmefra?

mvh
/Børge

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 17-11-07 21:41

Den Sat, 17 Nov 2007 19:18:17 +0100 skrev Børge Wedel Müller:

> [...]
>
> Er i bekendt med eventuelle muligheder for at handle "billigt" udstyr på
> Isla Maargurita? eller skal jeg tage det med hjemmefra?

Øv - ved det desværre ikke selv, men jeg vil regne med, at Niels og Ann
fra Svendborg Sejlerskole ikke vil have noget i mod at svare telefonisk,
hvis du giver dem et diskret opkald De er kendt på de breddegrader.

Karl Erik Christensen