Kontrolstråle på Suzuki 30hk påhæng
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 17-11-07 18:01

Hej,

Jeg står med en 93/94 Suzuki påhængsmotor, som der ikke kommer kontrolstråle
ud af når den startes (i ved sikkert hvad jeg mener, den stråle der altid
pisser ved siden af, når man har en påhængsmotor igang).

Skal der overhovedet komme en sådan? De motorer jeg tidligere har rodet med,
har været fra slut-80'erne, og der er de ihvertfald på.

Troels

Fra : SørenH

Dato : 17-11-07 19:08

Troels Plougmann-Olsen skrev:
> [...]
>
> Skal der overhovedet komme en sådan? De motorer jeg tidligere har rodet
> med, har været fra slut-80'erne, og der er de ihvertfald på.

Som een af de flittigste skribenter i gruppen plejer at skrive:
Gør Google til din ven!!
Søger du feks på: Suzuki outboard cooling, eller suzuki outboard tell
tale, så vælter det ind med hits som så vidt jeg kan se er relevante!
Mvh
SørenH.
Marie af Næstved

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 17-11-07 19:19

> [...]
> Søger du feks på: Suzuki outboard cooling, eller suzuki outboard tell
> tale, så vælter det ind med hits som så vidt jeg kan se er relevante!

Det er da heldigt du så kan fortælle det hedder en "tell tale"... Om ikke
andet, så tak for svaret.

Troels

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 17-11-07 22:54

Ja der skal være en rimelig kraftig kontrolstråle, måske skal den have en ny
impeller eller sidder der ir et eller andet sted der forhindrer vandets
gennemløb, forsøg evt. at blæse med trykluft der hvor kontrolstrålen skal
komme ud det kan nogle gange rense for ir og andet skidt.
"Troels Plougmann-Olsen" <troels@spam.spam.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:473f1e53$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...