dfmc.dk
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-07 16:03

Hejsa,

Er der nogen der ved hvem administrere dfmc.dk nu? Jeg husker svagt at
tony prøvede at afhænde det!

Mvh Ken

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-11-07 16:26

Ken Madsen wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved hvem administrere dfmc.dk nu? Jeg husker svagt at
> tony prøvede at afhænde det!

Det er der ingen der gør : "-638 dage til sæsonen starter!"

Mon ikke det ligger hos Tony og sander til, indtil en arvtager er
fundet/melder sig?

--
vh
Torben

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-02-08 20:40

Torben Scheel wrote:

> Mon ikke det ligger hos Tony og sander til, indtil en arvtager er
> fundet/melder sig?

Det sander kun til hvis ingen gider at bruge sitet. Det ser ud til at
der er en mulighed for at jeg kan blive ved med at drifte sitet (på en
lidt mere fornuftig server end den nuværende, der står på min
hjemmeforbindelse).

--
Tony

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-02-08 08:20

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> der er en mulighed for at jeg kan blive ved med at drifte sitet (på en
> lidt mere fornuftig server end den nuværende, der står på min

Godt at høre fra dig

Det lyder godt at der er muligheder for at du kan fortsætte driften. Jeg
ville savne sitet hvis det forsvandt. At det sander til har jeg kun fra
"-727 dage til sæsonen starter!".

Det ville måske være en god idé at promovere sitet i en frisk tråd, så
folk ikke vælger det fra af frygt for at det pludselig er væk?

--
vh
Torben