lappe plastic tandhjul?
Fra : tp

Dato : 20-11-07 17:27

Hejsa

Har en cbr1k sc24 hvor der nede ved fortandhjul sidder et dæksel hvori en
plastiktop tager fat om bolten på tandhjulsbolten. Hermed drejes et gear
hvor speedometer går til.

Denne plastiktop er blevet lidt rund, og dermed "hopper" den over og
speedometer drejer ikke. Et nyt dæksel med denne plastik top koster fra
david silverspare ca 2000kr, såeeee....

Det er lavet af hvid plastik og jeg har jo det den skal passe over (en bolt
med 14mm hoved), så kan jeg putte noget plastic padding ned i og så ned over
bolten for at den kan komme til at passe igen, eller er der andre forslaG?

ebay ER tjekket

Fra : CL

Dato : 20-11-07 17:49

tp wrote:
> [...]
> (en bolt med 14mm hoved), så kan jeg putte noget plastic padding ned
> i og så ned over bolten for at den kan komme til at passe igen, eller

Fåes original til ca 160 kr part nummer 44808MR7013

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : tp

Dato : 20-11-07 20:41

> Fåes original til ca 160 kr part nummer 44808MR7013

Tusinde tak for præcis info!. Men til den pris må det være selve
plastdimsen? Kan den tages af? hvordan?

Fra : CL

Dato : 20-11-07 21:28

tp wrote:

> Tusinde tak for præcis info!. Men til den pris må det være selve
> plastdimsen? Kan den tages af? hvordan?

Den kan trækkes af ved at hive den udaf
(den sidder på en flad pal ca 4 x 6 mm)

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : tp

Dato : 20-11-07 21:54

Kan den tages af? hvordan?

> Den kan trækkes af ved at hive den udaf
> (den sidder på en flad pal ca 4 x 6 mm)

takker. og jo, den kom af. Du har sgu lige sparet mig for små 1800kr!!!

Fra : CL

Dato : 21-11-07 05:21

tp wrote:
> Kan den tages af? hvordan?

> takker. og jo, den kom af. Du har sgu lige sparet mig for små
> 1800kr!!!

Velbekommen.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL