Kædetabel mm.
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 17:31

Hej alle

Så er der sket lidt med kædetabellen. Den var efterhånden blevet så
omfattende, at overskueligheden gik fløjten. Jeg har lavet brugerfladen om
således at man kan vælge type/størrelse af kæde i to "vinduer", og så er
alle kædetyper, og størrelser sorteret i grupper. Så vælger man en gruppe i
hvert "vindue", eks. 520X-ring øverst, og 530X-ring nederst.

Ellers er der opdateret med Afam, og Dyna Chain. Der er kommet mere kød på
RK specifikationerne, + et par nye, omend data er fra 2004, (nyeste data på
oficiel RK-site :-|).

Der mangler stadig en links-side, undskyld Armand, men ellers er det hele
til fri afbenyttelse, og helt fri for rekvalmer, partistøtte, og lignende.
Dataene er fabrikkernes, og slæbt gennem manuel indtastning, såe der kan
være fejl og smuttere.

Ellers er søndagen gået med at få "makita" indendørs. Det indebar
afmontering af ventildæksler, og styrender, og her viser BMW-nærigheden sig
igen, styrendevægtene er blot jernklumper skruet i styrenderne ingen
gummidæmpere indbygget. Stortset lige så nærigt som de kabelbinder-lynlåse,
der holder ledningsnettet fast til stelrørene, og som er godt igang med at
slide malingen af samme Der bliver noget at se til hen over
vinteren....

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw discount-mc
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 17:46

On Sun, 18 Nov 2007 17:30:59 +0100, Orla Pedersen wrote:

> Hej alle

Ohh-ja, skylder vel at sige at tabellen er flyttet også, til:

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/chaindat

eller blot fra VTR-siden:

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-11-07 18:50

Orla Pedersen wrote:
> [...]
> alle kædetyper, og størrelser sorteret i grupper. Så vælger man en gruppe i
> hvert "vindue", eks. 520X-ring øverst, og 530X-ring nederst.

Et stort tak herfra - dejligt at du gider holde den vedlige selvom du er
gået komfortvejen

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 19:54

On Sun, 18 Nov 2007 18:49:47 +0100, Torben Scheel wrote:

> Et stort tak herfra - dejligt at du gider holde den vedlige selvom du er
> gået komfortvejen

Jo-da, en tid endnu Efter at jeg har delt den i stumper, er opdatering
heller ikke så stor en opgave.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-11-07 20:09

Orla Pedersen skrev:
> Hej alle
>
> Så er der sket lidt med kædetabellen. Den var efterhånden blevet så
> omfattende, at overskueligheden gik fløjten.
Enig

Og tusind tak for indsatsen.

PS jeg mailer lige et privat spgm. i aften

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold