Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP LP3065
Fra : Preben

Dato : 16-11-07 16:24

Hej herinde

Jeg har lige købt mig en LP3065-skærm fra HP. Uhhh, hvor er den lækker! Dog en lidt mærkelig
antirefleks-coating!

Nå, men den kører jo med et farverum på 92% af NTSC spektret. Eftersom jeg endnu ikke har fået mig
en skærmkalibrator (ja, tømte kontoen tidligt på måneden) vil jeg da gerne høre om der er nogen
herinde som har kalibreret en LP3065'er og har en farveprofil som jeg kan få en kopi af.

Selvfølgelig passer den ikke helt til skærmen og lysstyrke osv., men bare som en første måneds eller
to's start ville det være cool!

Med venlig hilsen
Preben Holm

Fra : Mogens Hansen

Dato : 16-11-07 17:17

"Preben" <64bitNONOSPAMno@mailme.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> høre om der er nogen
> herinde som har kalibreret en LP3065'er og har en farveprofil som jeg kan

Der ligger, så vidt jeg husker, en farveprofil på den CD-ROM der følger med
skærmen.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Preben Holm

Dato : 18-11-07 14:48

> Der ligger, så vidt jeg husker, en farveprofil på den CD-ROM der følger med
> skærmen.

Okay, den vil jeg prøve at tage et kig på.

Er det dig som også har sådan en skærm?

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-11-07 15:12

"Preben Holm" <64bitNOnoSPAMno@mailme.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Er det dig som også har sådan en skærm?

Ja - på mit arbejde.
Hans Kruse og Michaelbs har så vidt jeg ved også sådanne skærme.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Preben Holm

Dato : 18-11-07 19:21

> Ja - på mit arbejde.
> Hans Kruse og Michaelbs har så vidt jeg ved også sådanne skærme.

Okay. Ja, jeg må jo indrømme at opløsningen er fantastisk at arbejde
ved. Selvom man måske ikke altid lige ser hvad der sker nederst i højre
hjørne af skærmen

/ Preben

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-11-07 18:13

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> "Preben Holm" <64bitNOnoSPAMno@mailme.dk> wrote in message
>
> [8<8<8<]
>
> Ja - på mit arbejde.
> Hans Kruse og Michaelbs har så vidt jeg ved også sådanne skærme.

Det er rigtigt.
Mvh,
Hans