Flokken er samlet igen
Fra : Leyna

Dato : 25-11-07 22:22

Så kom Oy hjem igen, og hvor har jeg dog savnet den grimme køter.
Aftenen er forløbet over al forventning, og alle 3 hunde er samlet.
Manden mente ikke at der var grund til at splitte dem op, så vi lod
dem hilse på hinanden, og det gik rimeligt fredeligt for sig, så alle
mine bekymringer er åbenbart ubegrundede... og det er jo dejligt.

Ud over at alt ser ud til at ordne sig herhjemme, så fik jeg jo hilst
på Tyson i dag. Kors, hvor er han dog blevet en glad og tryg hund, og
han var bare SÅ glad for at se både mig og manden. Nu er jeg i hvert
fald ikke længere i tvivl om at jeg gjorde den blive kæmpe en gevaldig
tjeneste. Han stortrives og det kan bare ses. en herlig eftermiddag.
At han og Oy så lige fik tonset af ude i haven gjorde jo ikke dagen
ringere.

Det bedste er dog at have alle 3 hunde vel hjemme igen, og at de ikke
kører Maggie alt for vildt op. Alt går bare som det skal.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-11-07 22:27

> [...]
>
> Det bedste er dog at have alle 3 hunde vel hjemme igen, og at de
> ikke kører Maggie alt for vildt op. Alt går bare som det skal.

Jamen, er det da ikke bare herligt alt sammen Det glæder mig at
Tyson har fået sådan et godt hjem. Han er bare en rigtig dejlig hund
der havnede det helt rigtige sted.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : x Vuf x

Dato : 27-11-07 01:20

On Sun, 25 Nov 2007 22:21:38 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
>
>Det bedste er dog at have alle 3 hunde vel hjemme igen, og at de ikke
>kører Maggie alt for vildt op. Alt går bare som det skal.

Tillykke.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/sjatliste.html

Lev, som døde du i morgen; lyt og lær, som levede du evigt.

Fra : Leyna

Dato : 27-11-07 20:13

On Tue, 27 Nov 2007 01:19:35 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote: