Link ??
Fra : Is

Dato : 22-11-07 20:37

Hej

Jeg mener der var i denne gr, der var et link til hund der dansede til
musik, så vidt jeg husker var det er border.

er der en der gider sende det igen, eller skrive hvad tråden hed ???

Jeg vil gætte på det er mellem 1 og 2 måneder siden.

Erik Isager

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-11-07 20:41

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse3@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4745d950$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> ???
>
> Jeg vil gætte på det er mellem 1 og 2 måneder siden.

Hej Erik.

Prøv at se, om det ikke er en af disse videoer.

http://www.google.dk/search?hl=da&pwst=1&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=youtube+dancing+border+collie&spell=1

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-11-07 21:08

> [...]
> meddelelse news:4745d950$0$90267$14726298@news.sunsite.dk

> Hej Erik.
>
> Prøv at se, om det ikke er en af disse videoer.

Hej igen Erik.

Jeg er næsten sikker på at det er denne video du mener. Den er
fantastisk. Det var Winther der sendte os linket d. 31/8:

http://www.youtube.com:80/watch?v=pgWD6F-paE4&mode=related&search

Fra : Is

Dato : 22-11-07 21:28

> [...]
>
> Jeg er næsten sikker på at det er denne video du mener. Den er
> fantastisk. Det var Winther der sendte os linket d. 31/8:

Jeps - det var den. Takker mange gange.

Erik Isager