Gæt en hunderace
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-11-07 20:04

Hej

Hvis der er noget der irriterer mig, så er det en hund jeg ikke kan
genkende racen på. Og så er der kommet en reklame i dag, med en jeg
ikke kan genkende.

Jeg kan desværre ikke finde et større billede fra reklamen end dette:
http://www.scottcountry.co.uk/images/hampton.JPG

Det er klart en støver af en slags, men hvilken?

Mvh Trine

--
Kom til Biersted og fæld dit juletræ sammen med familien
Besøg også vores store butik fyldt med juleting, Gjøltrolde og stentøj

Fra : Battlefield's

Dato : 20-11-07 20:10

Hej Trine
Det er en Strelluf støver (eller Drever), faktisk en dansk race.
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-11-07 20:19

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Det er en Strelluf støver (eller Drever), faktisk en dansk race.

Tak. Så kan jeg sove roligt i nat. :)

Den ser dejlig ud. Men det synes jeg jo på den anden side at næsten
alle hunde gør.

Mvh Trine

Fra : Battlefield's

Dato : 21-11-07 12:43

> Tak. Så kan jeg sove roligt i nat. :)
>
> Den ser dejlig ud. Men det synes jeg jo på den anden side at næsten
> alle hunde gør.
>
> Mvh Trine

Hej
Selv tak .-)
Jeg har nu checket hos DKK, racen er åbenbart anerkendt som Svensk, selvom
jeg nu flere steder har set den angivet som dansk, bla. her:
http://www.jaegerforbundet.dk/files/pdf/Stoever_forbudt.pdf

Herlig lille hund
Hilsen Vibeke