forskel på hvalpe
Fra : C.H

Dato : 19-11-07 10:49

Du milde kineser, siger jeg bare..!

Nu løber jeg ikke så ofte ind i folk, der lige har fået hvalp, men her i
weekenden havde jeg fornøjelsen af at hilse på mine gode venners 10 uger
gamle lab-golden blanding...

Og sikke en overraskelse - nærmest et helt kulturchok!
Jeg har jo vænnet mig til at være sammen med små grå schæferhvalpe, som jeg
løber ind i ofte bl. a. via Cassius' opdrætter, og jeg må sige, at der sørme
er forskel på sådan nogle krabater og så en lab-golden blanding.
Den var jo en ren engel!!
Jeg er vandt til små piratfisk der tager fuldt bid om anklerne, leger
bytteleg med bukserne, bider i tæerne, hænderne, næsen, hvis de kan komme
afsted med det. De er bare allevegne, hele tiden..

Og denne tæve var bare så rolig så rolig. Ikke noget piratfisk der, den
luntede rundt, ville nusses lidt, faldt i søvn mellem benene eller i
armene - eller bare for sig selv på gulvet.... Glad var den - men heeeelt
rolig..

Jeg skal love for, at der er forskel på at have hundehvalp!!

Og helt ærligt... Selvom det så virkelig nemt ud at have denne søde lille
pige, så synes jeg godt nok det virker lidt kedeligt...

Kan vi så få lidt gang i gaden

Connie - som er meget tilfreds med valget af hvalp på trods af masser af
skrammer fra piratfisken

Fra : jopa

Dato : 19-11-07 11:16

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev

> [...]
>
> Og helt ærligt... Selvom det så virkelig nemt ud at have denne søde lille
> pige, så synes jeg godt nok det virker lidt kedeligt...

Der er jo netop forskel på de forskellige racer, og hvis folk inden køb
satte sig lidt ind i det kunne vi undgå masser af de problemer vi hører om
med aflivning osv.

ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo
http://jp-web.dk/m21.jpg

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-11-07 11:53

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> [...]
> med aflivning osv.
>
> ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo

Ligner nogle billeder jeg har set fra en større Skotsk sø

Nej. Får nok de andre på nakke, når jeg siger, at Milo er en ualmindelig
flot Schæfer/hund ..

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-11-07 12:01

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message

> Ligner nogle billeder jeg har set fra en større Skotsk sø
>
> Nej. Får nok de andre på nakke, når jeg siger, at Milo er en
> ualmindelig flot Schæfer/hund ..

Bestemt ikke mig. Det har jeg jo sagt hele tiden. Han er en smuk
superschäfer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hm

Dato : 19-11-07 13:36

> "Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

Bestemt heller ikke mig, Ja, schæferhund må man have

Hanne

Fra : jopa

Dato : 19-11-07 13:41

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev
> Ligner nogle billeder jeg har set fra en større Skotsk sø

*LOL*

> Nej. Får nok de andre på nakke, når jeg siger, at Milo er en ualmindelig
> flot Schæfer/hund ..

Takker, så får du lige et mere fra i går
http://jp-web.dk/m4.jpg

Så bliver Connie også misundelig.
Hun har jo kun sådan en lille sofahyggehund med Damp

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 19-11-07 14:04

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://jp-web.dk/m4.jpg
>
> Så bliver Connie også misundelig.
> Hun har jo kun sådan en lille sofahyggehund med Damp

Nææææ nej - min lille spirrevip med krudt i røven passer vist langt bedre
til mit temperament... Men medgiver gerne, at Milo ER en smuksak... Men det
kan han jo ikke gøre for

Fra : C.H

Dato : 19-11-07 14:02

> [...]
> med aflivning osv.
>
> ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo

BRRRRRRR!!!

Men skønt billede af Milo

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-11-07 16:05

"jopa" <admin@jp-web.invalid> writes:

> ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo
> http://jp-web.dk/m21.jpg

Hvor er billederne af dig OG Milo?

Efter mig og Siri er flyttet ind i landet, savner vi vores badeture.
Men Gudenåen er altså ikke helt så fristende for mig, som Århus Bugten
var. Siri hopper glad i.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : jopa

Dato : 19-11-07 17:56

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev
> Hvor er billederne af dig OG Milo?

Jeg stod i vand til ørene da jeg tog billedet

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-11-07 18:08

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev
>
> Jeg stod i vand til ørene da jeg tog billedet

ROFL Ja tak, den er go' med dig. Beviser udbedes - tak. Hvis du
har stået i vand til ørerne på det sidste billede, hvordan kan Milo
så stå i vand til "anklerne". Næh du, du må hellere lære Milo at
håndtere kameraet i stedet for at fortælle eventyr.

Fra : pwh

Dato : 19-11-07 18:20

jopa, skrev:

> ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo
> http://jp-web.dk/m21.jpg

Flot billede

/Jens

Fra : jopa

Dato : 19-11-07 18:29

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i meddelelsen

> Flot billede

Takker.
Det er også et forrygende kamera jeg har fået.
Har så mange indstillingsmuligheder at det nok med min alder tager et par år
inden jeg lærer det at kende.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-11-07 22:06

On Mon, 19 Nov 2007 11:15:54 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>ps: Vi var lige en tur på stranden i går og "vinterbadede" mig og Milo
>http://jp-web.dk/m21.jpg

Kors for et lækkert billede. *savle*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 19-11-07 18:27

C.H, skrev:

> [...]
> den luntede rundt, ville nusses lidt, faldt i søvn mellem benene
> eller i armene - eller bare for sig selv på gulvet.... Glad var den - men

Sådan husker jeg også i vid udstrækning Angel, jeg var til at
begynde med helt forundret over at hun kunne finde på at gå ind
og snuppe en lur uden Tyson og jeg var med.
Sådan var Tyson slet ikke som hvalp, han var konstant i røven på mig
og meget i retning af den måde du beskriver de grå.
Angels temperament passer bedst med mit synes jeg,
Tyson blev ind imellem for belastende

> Og helt ærligt... Selvom det så virkelig nemt ud at have denne søde
> lille pige, så synes jeg godt nok det virker lidt kedeligt...

Kommer jo an på formålet for en med at få hund,
rolige hunde passer bedst til mig har jeg erfaret efterhånden.
Dog skal der værer plads til vild leg, men ikke 24 timer i døgnet

> Kan vi så få lidt gang i gaden

Alt med måde

/Jens