Kremering af hund
Fra : Ole

Dato : 18-11-07 20:14

Hej NG
Hvad koster det at få kremeret en hund på 13 kg og hvor kan det ske i
Odenseområdet?

Vi skal have vovsen med hjem i en urne - hvad koster sådan en?

Hilsen Ole

Fra : Anette

Dato : 18-11-07 20:22

Ole wrote:
> Hej NG
> Hvad koster det at få kremeret en hund på 13 kg og hvor kan det ske i
> Odenseområdet?
>
> Vi skal have vovsen med hjem i en urne - hvad koster sådan en?

Hej Ole
Der står lidt om det på denne side
http://www.hunde-info.dk/page14.shtml

Det ser ud til at I skal til Ringe

/ Anette
www.philana.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 18-11-07 22:29

"Ole" <duer@ikke.nikke.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> Odenseområdet?
>
> Vi skal have vovsen med hjem i en urne - hvad koster sådan en?

For 1 år siden fik jeg aflivet min lab.tæve på Svendborg Dyrehospital. De
havde en aftale med Adas Kæledyrskrematorium i Hedehusene.
Jeg betalte 1.750 kr. incl. moms for en urnekremering.

Udgifterne til diverse blodprøver, selve aflivningen og urnekremeringen blev
refunderet af Dyrekassen Danmark efter deres gældende regler (80 % af
regningsbeløbet minus selvrisiko på 500 kr.)

Venlig hilsen, Anelise