God og uptodate bog om genetik ved hunde
Fra : nomade

Dato : 16-11-07 19:26

Hej!
Nogen der har et godt forslag til en god bog der også er up to date omkring
genetik? Der sker jo meget inden for det område for tiden. Enten på dansk,
engelsk eller tysk.

nogen der har læst noget godt?

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 16-11-07 23:00

"nomade" <admin@odc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der har et godt forslag til en god bog der også er up to date
> omkring genetik? Der sker jo meget inden for det område for tiden. Enten

Er der noget specielt du leder efter?

På DKKs opdrætteruddannelse fik vi udleveret bl.a. "Genetik og Avl" udgivet
af DKK i 2000 (A4 størrelse på 30 sider)

Jeannie
http://ckcs.dk

Fra : nomade

Dato : 17-11-07 12:38

Hej!
Den har jeg. Det var mere en mere fyldestgørende bog, der gik lidt dybere.