Det lykkedes
Fra : BettinaP

Dato : 16-11-07 09:19

Sørme om ikke det lykkedes Thea at komme igennem kåringen hos
brugshundeklubben i lørdags

det var godt nok kun med skindet i behold og hvis halsgivningen ikke var
faldet på plads i sidste øjeblik var vi dumpet

men det gjorde den jo

nøj hvor er jeg stolt at min lille vaps

det var så egentlig ikke meningen at vi skulle bestå og dermed nu kan rykke
op på BGK2 (brugshunde grundkursus 2), for det starter først til marts. og
hvad søren skal vi så lave indtil da?
Tror da heldigvis jeg får lov til at være med på BGK1 igen her vinteren
over. vi skal jo helst have noget sjovt at foretage os hele tiden, eller
bliver hun umulig

men nøj hvor er jeg bare imponeret over, så hurtigt sådan en dejlig vovse
kan nå at lære så meget

BettinaP

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-11-07 09:37

"BettinaP" <bep@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Sørme om ikke det lykkedes Thea at komme igennem kåringen hos
> brugshundeklubben i lørdags

Jamen stort tillykke med det!!

Det er et fint eksempel på, at det godt kan betale sig at lægge noget energi
og tålmodighed i sådan en hund.
Godt gået og skulderklap fra mig! (-;

Og fortsat god arbejdslyst!

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 16-11-07 11:39

> [...]

> det var godt nok kun med skindet i behold og hvis halsgivningen ikke var
> faldet på plads i sidste øjeblik var vi dumpet

Tillykke da.
Hvilken hund er det lige du har ?

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : photopassion

Dato : 16-11-07 21:24

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "BettinaP" <bep@virkerikke.dk> skrev

> Tillykke da.
> Hvilken hund er det lige du har ?

Det er jo Thea, Dobberman`en som her har været debatteret en del om og som
der har været en del bøvl med.

Mvh. Marie

Fra : jopa

Dato : 16-11-07 21:31

"photopassion" <photo@passion.dk> skrev >
> Det er jo Thea, Dobberman`en som her har været debatteret en del om og som
> der har været en del bøvl med.

Nå ok hende der render efter kondiløbere ?

Det er da fint at se at træning kan føre til noget positivt

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : photopassion

Dato : 17-11-07 07:45

> "photopassion" <photo@passion.dk> skrev >
>
> Nå ok hende der render efter kondiløbere ?

GG.. Ja hende..

> Det er da fint at se at træning kan føre til noget positivt

Ja det er, men gør det ikke også det i langt de fleste tilfælde hvis man
gider at ligge noget energi og tid i det?

Mvh. Marie - der vil ligge noget energi i at fjerne en halv stue fuld af
murbrokker og et lag af støv overalt... /-;

Fra : BettinaP

Dato : 19-11-07 09:16

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> "photopassion" <photo@passion.dk> skrev >
>
> Nå ok hende der render efter kondiløbere ?

hehe, ja John, det er hende
og jeg kan se at de dage hvor vi har været til træning aftenen før, der har
kondiløbere ingen interesse overhovedet. der har hun fået afløb for sine
behov nok til at opføre sig dejlig velafbalanceret.
Dagen efter igen skal der så ske noget mere interessant på vores gåtur for
at hun vil opføre sig ordenligt. så jeg er ude og lægge spor og render rundt
med alverdens dimser i jakken til at aflede interessen.
men det virker så også ganske fortrinligt.

Bettina

Fra : Leyna

Dato : 16-11-07 14:39

On Fri, 16 Nov 2007 09:19:04 +0100, "BettinaP" <bep@virkerikke.dk>
wrote:

>Sørme om ikke det lykkedes Thea at komme igennem kåringen hos
>brugshundeklubben i lørdags

Stort tillykke herfra. Det er så dejligt at se frugten af ens
anstrengelser.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Battlefield's

Dato : 16-11-07 15:14

> [...]
> bliver hun umulig
>
> men nøj hvor er jeg bare imponeret over, så hurtigt sådan en dejlig vovse

Hej Bettina

Flot gået!! Og så med en "genbrugshund"
Var det ikke også netop halsgivningen, du havde problemer med at lære hende?
Hilsen Vibeke

Fra : BettinaP

Dato : 19-11-07 09:17

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Flot gået!! Og så med en "genbrugshund"
> Var det ikke også netop halsgivningen, du havde problemer med at lære
> hende?
> Hilsen Vibeke

jo lige nøjagtigt. det holdt hårdt, men pludselig var der gevinst. og
heldigvis en uge før vi skulle op til prøve. god timing ik *G*

Bettina

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-11-07 15:20

> [...]
>
> det var godt nok kun med skindet i behold og hvis halsgivningen
> ikke var faldet på plads i sidste øjeblik var vi dumpet

Det har du da også al grund til at være. Godt gået af jer begge to.
Hun *er* da en god og dygtig vovse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Søren LH

Dato : 16-11-07 23:17

Hej Betina,

Stort tillykke, det er dejligt at høre, og det er en stor bedrift

Det er klart du er stolt

Mvh
Søren

Fra : Anette

Dato : 20-11-07 01:45

BettinaP wrote:

> men nøj hvor er jeg bare imponeret over, så hurtigt sådan en dejlig
> vovse kan nå at lære så meget

SUPER!!! godt gået af jer begge to.
Det er så fedt når det lykkes og I har al mulig grund til at være stolte
begge to.

keep up the good work

/ Anette
www.philana.dk