Linksys Network Storage Link.
Fra : DonE_8700

Dato : 22-11-07 15:49

Har fået sådan en fætter, men har lidt problemer med hvordan den skal
tilsluttes.
Der var ikke nogen manual med.
Alle pc'er i huset er bag en router.
Skal jeg have en Hub/Switch og skal den placeres imellem modem og router?
Eller kan jeg monter et netkort mere i den ene pc?
--
DonE_8700

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-11-07 15:59

DonE_8700 <Du_får_@den.ikke> crashed Echelon writing

> [...]
> Skal jeg have en Hub/Switch og skal den placeres imellem modem og router?
> Eller kan jeg monter et netkort mere i den ene pc?

Eftersom den fungerer som NAS skal den tilsluttes dit netværk akkurat som
en anden PC. Dvs i en switch (router hvis den osse fungerer som switch for
dit netværk).

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-11-07 20:29

DonE_8700 <Du_får_@den.ikke> wrote in news:474596b4$0$12250$ba624c82
@nntp06.dk.telia.net:

> Har fået sådan en fætter, men har lidt problemer med hvordan den skal
> tilsluttes.

Gå til linksys.com og søg på nslu2. Find deres downloadside. Dér kan du
finde manualen. Læs den grundigt inden du går igang. Der er et par vigtige
ting der skal på plads inden du tilslutter SLUG'en.

Tjek også http://www.nslu2-linux.org/ for tips og tricks til dit nye
legetøj. Som minimum bør du overveje unslung firmwaren, men få nu bare liv
i den først