max download
Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-11-07 18:16

Hej.

Er der noget freeware program der kan begrænse Mb download i periodevis på
en måned?

Jeg har 3 giga om måneden, men vil ikke at sønnen skal bruge dem alle selv.

På forhånd tak.

Göran

Fra : Jesper Lund

Dato : 13-11-07 19:36

Göran Wennerström wrote:

> Er der noget freeware program der kan begrænse Mb download i periodevis
> på en måned?

Der er et par freeware programmer på listen nederst
http://en.wikipedia.org/wiki/Bandwidth_throttling

--
Jesper Lund

Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-11-07 22:17

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote

> Der er et par freeware programmer på listen nederst
> http://en.wikipedia.org/wiki/Bandwidth_throttling

Hej igen.

måske er det lidt vrøvlet skrevet, men det jeg ønsker er et program, der
skal installeres på min søns pc, og den skal bare sørge for at han ikke kan
downloade mere end 2 giga på en måned, sådan set kun en tæller med et stop.

Findes sådan et enkelt program?

Skal kunne køre på Windows Me.

Tak igen.

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-07 17:54

> Jeg har 3 giga om måneden, men vil ikke at sønnen skal bruge dem alle
> selv.

Undskyld, men hvorfor har du kun 3g / måned? Selv den billigste danske
forbindelse på webspeed til 149,- er flatrate?

Fra : Göran Wennerström

Dato : 14-11-07 20:02

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote

> Undskyld, men hvorfor har du kun 3g / måned? Selv den billigste danske
> forbindelse på webspeed til 149,- er flatrate?

Ja, men på Færøerne skal vi betale meget mere.

Jeg troede at det var et simpelt spørgsmål at finde et sådan et program, men
det er ikke så let alligevel.

Hej fra Göran.

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-07 21:50

> Ja, men på Færøerne skal vi betale meget mere.

Ah sorry!

> Jeg troede at det var et simpelt spørgsmål at finde et sådan et program,
> men det er ikke så let alligevel.

Nej, det er faktisk ikke så lige til.

Du kan købe dig fattig i traffic-shaping-udstyr eller lign...

Mit bedste forslag er at installere du-meter og fortælle ungen hvor grænsen
går. Det kan han så selv følge i du-meter.