Blodtryksmåler
Fra : Preben Andersen

Dato : 26-11-07 14:23

Jeg leder efter en blodtryksmåler i ordentlig kvalitet (digital).
Markedet virker uoverskueligt, så er der nogen her i gruppen, der kan
anbefale et godt instrument?
Er denne her værd at overveje
http://www.el-forretningen.dk/shop/blodtryksmaaler-digital-1952p.html ?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : pensionisten

Dato : 26-11-07 00:56

Preben Andersen skrev:
> Jeg leder efter en blodtryksmåler i ordentlig kvalitet (digital).
> Markedet virker uoverskueligt, så er der nogen her i gruppen, der kan
> [...]
Hjerteforeningen har 2 forskellige, som de sælger og anbefaler.
De koster ca. Kr. 1000,00 og er med 2 størrelse armmanchetter, som begge
medfølger

fra
Jørgen

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 26-11-07 23:41

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk>

> Markedet virker uoverskueligt, så er der nogen her i gruppen, der kan
> anbefale et godt instrument?

Led efter et der er godkendt af Dansk Hypertensions Selskab.

http://www.hypertension.suite.dk

Et godt blodtryksapparat er ikke billigt, men til gengæld kan du stole på
værdien. I modsætning til mange billigere ikke-godkendte produkter.

/CJ

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-11-07 17:17

"Christian Jacobsen" <Christian.Jacobsen@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:474b4b6a$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
>
> Et godt blodtryksapparat er ikke billigt, men til gengæld kan du stole
> på værdien. I modsætning til mange billigere ikke-godkendte produkter.

Tak til jeg begge for input.
mvh/Preben

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 07-12-07 06:33

Den har jeg købt og den er bare god med lang hukommelse.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 07-12-07 06:37

Altså BEURER til 399,00 nedsat 500,00

Fra : Preben Andersen