Hvad betyder dette
Fra : Kong Bulan

Dato : 25-11-07 15:41

Sending of password did not succeed. Mailserver POP3.*****.** responded: You
must have revdns for your host.

Kan nogen venligst hjælpe her?

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 25-11-07 21:21

I demand that "Kong Bulan" <wishwelly@yahoo.dk> may or may not have
written in news:4749898f$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:
> Sending of password did not succeed. Mailserver POP3.*****.**
> responded: You must have revdns for your host.

Sådan som jeg læser det, så skal den linie du bruger til at logge på med,
have en "reverse DNS" - eller også så nægter den server du forsøger at
logge på at tillade brugere på systemet medmindre der er defineret en
"reverse DNS" til serveren, men det er nok det første.

DNS gør det muligt at finde IP-adressen, ved at opgive et domæne navn.
Reverse DNS gør det muligt at finde et domæne navn ved at opgive IP.

Et kik på http://moensted.dk/spam/?addr=41.250.65.20 med den IP-adresse du
brugte til at skrive dig indlæg viser netop at der mangler Reverse DNS.
Faktisk er din IP-adresse i ret mange lister - befinder du dig i Morocco
eller Kina?
Jeg tror, desværre med rette, at din mail server ikke vil snakke med dig,
da mange spammere arbejder i dit område.

Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk

Fra : Kong Bulan

Dato : 25-11-07 21:47

"Andrew Engels Rump (formerly Leif Andrew Rump)" <newandrew@rump.dk> wrote
in message news:Xns99F3D918D814Dnewandrewrumpdk@130.225.247.90...
> [...]
> Jeg tror, desværre med rette, at din mail server ikke vil snakke med dig,
> da mange spammere arbejder i dit område.

Tusind tak for svar.
Jo, det kan meget vel være at den ikke vil snakke med mig. Det har dog
virket indenfor de sidste par dage, og måske noget vilkårligt synes det så.
I går aftes var det så slut. Men hvad gør jeg nu? Hvor henter jeg denne
Reverse DNS og hvad gør jeg med den?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-11-07 09:08

Kong Bulan wrote:
> I går aftes var det så slut. Men hvad gør jeg nu? Hvor henter jeg denne
> Reverse DNS og hvad gør jeg med den?

Du skal kontakte din ISP og bede om at for opsat en ReverseDNS på din
IP-adresse.

Jesper Poulsen