MBT sko/sandal
Fra : Connie Toft

Dato : 17-11-07 09:30

Er der nogen der har erfaring med MBT sko/sandaler?
Har læst lidt på nettet, det lyder næsten for godt til at være sandt,
alt det positive disse sko udrette.
Connie

Fra : Louise

Dato : 17-11-07 14:04

Connie Toft skrev:
> Er der nogen der har erfaring med MBT sko/sandaler?
> Har læst lidt på nettet, det lyder næsten for godt til at være sandt,
> alt det positive disse sko udrette.
> Connie

Jeg ahr et par MBT-sko og har haft dem i et års tid nu.
JEg er superglad for mine, da de mindsker mine tendenser til smerter i
ryg og bækken.
Skoene kan være svære at gå i, og ikek alle kan holde til at gå med dem.
Det krøver også lidt undervisning at gå i dem, men det får man når man
køber skoene.
Desuden er det ofte nødvendigt at man kun går lidt med dem i starten, og
så trapper op, efterhåndenb som man vænner sig til at gå med dem.

I starten kan man godt blive noget øm når man går i skoene, men det er
fordi man bruger musklerne mere aktivt. Da jeg fandt mine sko frem igen
her til efetråret var jeg øm i lårene og lænden de første dage, fordi
jeg ikke havde brugt de muskler på samme måde hele sommeren, men nu hvor
jeg igen er "i træning" til at gå i skoene har jeg overhovedet ingen
problemer, og kan gå i dem hele tiden.

Jeg er MEGET glad for mine MBT-sko, og ville gerne have et par sandaler
også, til at bruge i sommerhalvåret, men har ikke pengene til det pt.

Håber du kan bruge dette svar, og har du yderligere spørgsmål, besvarer
jeg dem egrne

Louise