Sonofon kan ikke sende SMS til Telefonica ~
Fra : Crane

Dato : 13-07-01 06:37

Er der andre her der ikke kan sende sms til spanske telefoner under
telefonica ?

Sonofon påstår det ikke er deres fejl, men mærkværdigvis kan et taletidskort
fra TDC godt ?

Hvem har erfaring med sms til spanske telefoner ?

Jens

Fra : rainer schoebe

Dato : 13-07-01 08:02

Crane <jh@thrane.cc> wrote:
> [...]
> fra TDC godt ?
>
> Hvem har erfaring med sms til spanske telefoner ?

der skal være financielle uenigheder, så at telefonica ikke tilstiller
sms fra udenlandske mobiltelefoner til egne kunder og til roaming
kunder.

hvorfor sms fra victid kommer igennem, er så et godt spørgsmål.
--
rainer schoebe
@mail: rainer.schoebe@web.de

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 13-07-01 23:55

hej!

Det er vist fordi at 2 af de spanske selskaber vi have penge for at en sms
sendt fra danmark til spanien, og det har sonofon så vist sagt de ikke
ville, for så skulle prisen sættes op for kunderne - og hvordan forklare du
at det koster 50 øre at sende sms til alle steder i verden, undtagen
spanien?
Så mens de slås, går det ud over os - for nu har de spanske selskaber lukket
for alt sms trafik mellem dem og sonofon.
- De spaniere ved vist godt hvbordan man presser folk!

rainer schoebe <rainer.schoebe@web.de> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9im2qe$ii2$1@news.eplus-online.de...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-07-01 14:20

Hej

"Crane" <jh@thrane.cc> wrote:

>Er der andre her der ikke kan sende sms til spanske telefoner under
>telefonica ?

Det må skyldes en 'særhed' hos Sonofon, jeg sender unden problemer sms
til telefoner hos Telefonica flere gange om ugen, fra Telmore, TDC og
Mobilix/Orange, sidstnævnte med taletidskort, og alt fungerer helt uden
problemer !.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 15-07-01 16:38

Særhed og særhed, vi ved jo ikke noget om hvem de spanske selskaber stiller
hvilke krav til og vi ved heller ikke hvordan TDC m.f. vælger at håndtere
evt. krav.
Hvis dette som oplyst skyldes at de spanske net stiller den slags krav
takseringen, er jeg glad for at være kunde hos et selskab der ikke bare
takker amen.

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cs53lts5iati2i2pjb5hvfcs24j6hfoaru@4ax.com...