Om faste
Fra : Sympatic 777

Dato : 13-07-01 03:05

Hej alle i dk.helbred,

jeg er ny her i gruppen og har et par spørgsmål, som jeg håber I kan give
bud på...

Jeg hørte engang en fugl synge om, at et godt middel mod al sygdom er at
faste.
Derfor vil jeg godt høre, om der er nogen her, som har forstand på det
område
Herunder skulle både en kartoffelkur-faste og en faste på æbler være godt -
og være i stand til at helbrede. Det virksomme ved at faste er, at kroppen i
denne tilstand begynder en større og omfattende udskilningsproces, hvor de
fleste ophobede affaldsstoffer får 'en fyreseddel' og bliver transporteret
ud af kroppen gennem øgede mængder af sved, udåndning (som giver en grim
ånde) og selvfølgelig almindelig urin og afføring.
Er dette et godt middel, og er der nogle, som kender til programmet for
sådan en kur?

Såkaldt vandfaste skulle også være effektivt.

Nogen bud?

Venlig hilsen
Sympatic

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-07-01 10:01

> Jeg hørte engang en fugl synge om, at et godt middel mod al sygdom er at
> faste.

Hmmm. Der er ingen videnskabelige undersøgelser, der kan underbygge det, men
mange mener det er en god idé, så måske skulle du forsøge dig i gruppen med
helbred.alternativ?

Mvh Maria