Problem med installation af IIS
Fra : SpookiePower

Dato : 08-11-07 14:04

Jeg køre med XP Pro og de seneste opdateringer.

Jeg har forsøgt at installere IIS, men fik en
fejl om at computeren ikke kunne finde filen
staxmem.dll. Jeg fandt denne hjælp hos microsoft -
http://support.microsoft.com/kb/894351/en-us

Men jeg måtte stå af undervejs, da jeg syntes
guiden forvirrede mig undervej.

Mit problem er med metoden
"Method 1: Repair or re-create the local Group Policy file"
punkt 5 og 9. Her skriver de at man skal rename
filen Secedit.sdb til Secedit.old, hvilket er gjort.
Men i punkt 9 skal man så igen bruge filen Secedit.sdb,
men den findes jo ikke da man jo lige har givet den
et nyt navn. Nogle som har en ide, for jeg sidder
fast her.

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 08-11-07 20:54

On 8 Nov., 14:03, SpookiePower <boxjunk2...@gmail.com> wrote:
> [...]
> staxmem.dll. Jeg fandt denne hjælp hos microsoft -http://support.microsoft.com/kb/894351/en-us
>
> Men jeg måtte stå af undervejs, da jeg syntes

Har du prøvet at afinstallere og geninstallere IIS?
Det kan tit være nemmere end at rode med sådan en fejl.

Chr.
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu

Fra : SpookiePower

Dato : 09-11-07 11:21

Christian Møller Nielsen wrote:

> Har du prøvet at afinstallere og geninstallere IIS?
> Det kan tit være nemmere end at rode med sådan en fejl.

Jeg har slet ikke IIS installeret, så det kan jeg desværre
ikke prøve.