skjule sider for søgemaskiner
Fra : gitte rasmussen

Dato : 01-11-07 12:19

Hej;
Jeg har på min hjemmeside nogle sider man kun kan komme til via
login og password som er lavet i asp. Jeg bruger
<%if session("navn") = "" then
response.Redirect("../mappe/side.asp?err=Du skal logge ind for at
bruge denne side")
End if
%>
på alle mine asp sider.

Mit problem er nu at jeg gerne vil have mulighed for at linke til
nogle pdf dokumenter som også skal være skjult. Dvs. heller ikke
kan hentes frem ved at skrive adressen og ikke kan findes af
søgemaskiner.

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør?

På forhånd tak

Gitte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jensen

Dato : 01-11-07 13:19

gitte rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> kan hentes frem ved at skrive adressen og ikke kan findes af
> søgemaskiner.
>
> Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør?

Du kan evt kigge på denne tråd lidt længere nede af listen. Den
omhandler nok det du søger

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_serversid
e_asp/default.asp?messageid=%3C471d66d5%240%2490270%2414726298%40new
s%2Esunsite%2Edk%3E

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-11-07 18:17

On 01 Nov 2007 12:19:23 GMT, Martin Jensen <har@ingen.dd> wrote:

Og for dem der ikke bryder sig om knækkede links:
<url:
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_serverside_asp/default.asp?messageid=%3C471d66d5%240%2490270%2414726298%40news%2Esunsite%2Edk%3E>

Mvh. Jørn

--