udgiv webside
Fra : Maria

Dato : 03-11-07 10:34

Jeg sidder og laver hjemmeside i frontpage, og så har jeg brugt forskellige
ctp programmer, men de løber åbenbart kun i 30 dage.

Der er noget med at man i frontpage også kan udgive? - Filer --> Udgiv
websted. Men min er lysegrå og derfor kan jeg ikke vælge den.

Nogen som kan hjælpe mig?

--
Maria

Fra : Kenneth Brinck

Dato : 03-11-07 11:38

> Der er noget med at man i frontpage også kan udgive? - Filer --> Udgiv
> websted. Men min er lysegrå og derfor kan jeg ikke vælge den.

Du skal huske at gemme dit websted inden du kan loade det op til nettet

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Maria

Dato : 03-11-07 13:42

> Du skal huske at gemme dit websted inden du kan loade det op til nettet

Det hele ligger på E-drevet.

--
Maria

Fra : enkvinde

Dato : 03-11-07 11:56

> [...]
>
> Der er noget med at man i frontpage også kan udgive? - Filer --> Udgiv
> websted. Men min er lysegrå og derfor kan jeg ikke vælge den.

Hej Maria

At bruge andre ftp programmer end FrontPages eget, er ikke skide smart, da
FrontPages særlige funktioner så ikke duer. Men det er sådan noget man først
finder ud af bagefter

Hvis du ikke kan aktiverer dit "Udgiv websted" så smid din cd med Frontpages
på maskinen og prøv at kør en "reparer FrontPages" eller en geninstallation.

Du mister ikke websteder du har lavet og gemt på din maskine, når du
reparerer eller geninstallerer. De ligger der også når du er færdig med at
rode.

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Maria

Dato : 03-11-07 13:42

> [...]
>
> Hvis du ikke kan aktiverer dit "Udgiv websted" så smid din cd med
> Frontpages på maskinen og prøv at kør en "reparer FrontPages" eller en

Jeg har ingen Frontpages cd
Alle programmer lå på maskinen da jeg købte den brugt.

Fra : Kim2000

Dato : 03-11-07 18:52

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er noget med at man i frontpage også kan udgive? - Filer --> Udgiv
> websted. Men min er lysegrå og derfor kan jeg ikke vælge den.

Har du husket at åbne dit websted?

Fra : Maria

Dato : 03-11-07 22:05

> Har du husket at åbne dit websted?
Min hjemmeside er til gengængelig på nettet, hvis det er det du mener?

Fra : Kim2000

Dato : 03-11-07 22:42

> Min hjemmeside er til gengængelig på nettet, hvis det er det du mener?

Næh, jeg tænker på at hvis du arbejder med FP, så skal du starte med at
"åbne websted", det er vist nummer fire valgmulighed i "filer", ellers kan
man ikke udgive noget med FP.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 46 udkommer 1. november og er gratis

Fra : Maria

Dato : 04-11-07 09:52

> Næh, jeg tænker på at hvis du arbejder med FP, så skal du starte med at
> "åbne websted", det er vist nummer fire valgmulighed i "filer", ellers kan
> man ikke udgive noget med FP.

Nej det har jeg ikke gjort, da jeg har brugt cuteFTP8 home.
Det ser ikke ud til at nogen af mine sider kan vælges i åben websted.

--
Maria

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-07 13:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "åbne websted", det er vist nummer fire valgmulighed i "filer", ellers kan

i kan evt. tage et skærm dump lægge det på nette, så hun kan se hvad i mener
med åben wested

Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 07-11-07 16:56

Du skal have et Websted åbent i FP ikke bare en enkelt side.