Hvorfor kan jeg ikke besvare en bestemt pe~
Fra : ATN

Dato : 15-11-07 13:00

Hej

Jeg har flere gange prøvet at besvare en person i en tråd i en nyhedgruppe,
men kan ikke. Jeg får følgende besked:

Windows Mail kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Mogens Camre dropper
folketinget', Konto: 'news.tele.dk', Server: 'news.tele.dk', Protokol: NNTP,
Svar fra server: '441 437 Bad charset in header', Port: 119, Sikker (SSL):
Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Jeg har kun oplevet problemet når jeg skal besvare denne ene person. Alle
andre kan jeg godt besvare.

Mvh
Anders

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 15-11-07 14:32

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9
>
> Jeg har kun oplevet problemet når jeg skal besvare denne ene person. Alle

Lyder underligt, at du kun har problemet med én person. Da jeg skiftede
fra XP til Vista - og dermed fra Outlook Express til Windows Mail, kunne
jeg næsten aldrig svare på indlæg i nyhedsgrupper.

Jeg fid det dog løst ved at gå ind i:
Funktioner -> Indstillinger -> Send -> Internationale Indstillinger.
Og dér skal du så vælge "Unicode (UTF-8)" som standardtegnsæt.

Ovenstående gøres i Windows Mail.

Meld tilbage om det virkede.

Kent.

Fra : ATN

Dato : 15-11-07 20:35

"Kent (bærbar)" skrev:

> [...]
> Funktioner -> Indstillinger -> Send -> Internationale Indstillinger.
> Og dér skal du så vælge "Unicode (UTF-8)" som standardtegnsæt.

Tak for hjælpen, men nej... kan stadig ikke svare ham ( Det drejer sig om
dette indlæg: news:8nV_i.110698$PQ6.986@newsfet01.ams )

Ok... ikke det vigtigste indlæg at kommentere, men jeg har ville skrive til
ham før, og der kunne jeg heller ikke. Det er lidt irriterende.

Mvh
Anders

Fra : Carl Drud

Dato : 15-11-07 21:01

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> writes:

> [...]
>
> Ok... ikke det vigtigste indlæg at kommentere, men jeg har ville
> skrive til ham før, og der kunne jeg heller ikke. Det er lidt

Jeg tror det er fordi indlægget du prøver at svare på har flg. tegnsæt:

charset="Windows-1252"

Det er TDCs nyhedsserver ikke så glad for.

OE og tilsyneladende også Windows Mail har den kedelige egenskab at slå
og i samme tegnsæt som er i indlægget der svares på.

En mulig løsning kunne være at i svar vinduet (når du har trykket
besvar), højrekliker på værktøjs linjen og tilføjer knappen "Tegnsæt" og
den kan du klikke på og sørge for at dit tegnsæt er "Vesteuropæisk ISO"
eller Latin 1. Hvis du vil have ¤ tegn skal du vælge Latin 9.

Men vælg ikke Windows-1252

Du kan også gå igennem "Formater"-->Tegnsæt og vælge der.

--
Carl

Fra : ATN

Dato : 15-11-07 22:06

"Carl Drud" skrev i meddelelsen news:87y7czi8hu.fsf@cdnews.my-fqdn.de...

> [...]
>
> Men vælg ikke Windows-1252
>
> Du kan også gå igennem "Formater"-->Tegnsæt og vælge der.

Tak, nu virker det

Mvh
Anders