Hvor gemmer Firefox bogmærker ?
Fra : Per

Dato : 15-11-07 20:52

Hej NG !

Jeg tager back-up af mine bogmærker/foretrukne i Internet Explorer, men jeg
er nu begyndt at bruge Firefox istedet for.

Hvor ligger/gemmes bogmærkefilerne fra Firefox på computeren ?

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-11-07 20:59

Per skrev:

>Hvor ligger/gemmes bogmærkefilerne fra Firefox på computeren ?

de ligger i din profilmappe, i filen bookmarks.html
http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Profilmappe

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per

Dato : 15-11-07 21:30

Ivan V. Klattrup wrote:

> de ligger i din profilmappe, i filen bookmarks.html
> http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Profilmappe

Takker for svar

/Per

Fra : Finn

Dato : 16-11-07 23:58

Per wrote:
> Hej NG !
>
> Jeg tager back-up af mine bogmærker/foretrukne i Internet Explorer, men jeg
> er nu begyndt at bruge Firefox istedet for.
>
> Hvor ligger/gemmes bogmærkefilerne fra Firefox på computeren ?

Per du kan gemme samt hente både bogmærk. og hele opsætning med..
'MozBackup'

Gratis og utroligt simpelt program til FF og FB.

Venlig hilsen
Finn

Fra : Per

Dato : 17-11-07 17:59

Finn wrote:

> [...]
> 'MozBackup'
>
> Gratis og utroligt simpelt program til FF og FB.

Hey !

Tak for det :-9

/Per