IE 6 dansk udgave: kan man få IE til at
Fra : Carsten Riis

Dato : 14-11-07 20:54

hej alle

Jeg har stadig IE6 på arbejde.

Og jeg har bygget en rimelig god link-samling op på de sider jeg bruger
mest fra intranettet.

samlingen er så stor, at jeg har været nød til at oprette forskellige
mapper for ligesom have lidt system i linksene.

Men IE har den lidt kedelige tendens, at inde i mapperne bliver der
sorteret alfabetisk i linksene. De links som ligger på selve
hyperlink-værktøjslisten.
De bliver liggende, hvor jeg har bedt dem om at blive liggende.

kan man få links i mapperen til at ligge stille eller er man prisgivet
IEs vane at ville alfabetisere

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-11-07 21:51

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> skrev :

>kan man få links i mapperen til at ligge stille eller er man prisgivet
>IEs vane at ville alfabetisere

Du kan trække dem rundt i oversigten.

--
Kerim