Firefox vil ikke starte.
Fra : Carsten

Dato : 13-11-07 22:55

Hej Ng

Min firefox vil ikke starte. Jeg trykker på ikonet og i 60 % af tilfældende
starter den ikke. Når jeg kigger under "jobliste" (Crtl+Alt+del) kan jeg se
at firefox bruger ressourcer, d.v.s aktiveret.

Jeg har den seneste version af Firefox. Jeg har afinstalleret og prøvet den
engelske version af Firefox, men det hjalp heller ikke. Styresystem Win.
Vista basic

Er der nogen der har et bud på hvad der er galt ?

M.v.h. Carsten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-11-07 23:46

Den 13-11-07 22.55 skrev Carsten følgende:

> Min firefox vil ikke starte. Jeg trykker på ikonet og i 60 % af tilfældende
> starter den ikke. Når jeg kigger under "jobliste" (Crtl+Alt+del) kan jeg se
> at firefox bruger ressourcer, d.v.s aktiveret.

Luk Firefox via Windows Jobliste. Og prøv så at starte Firefox i
fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-safemode.html

> Er der nogen der har et bud på hvad der er galt ?

Muligvis en udvidelse, der ligger og driller.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Carsten

Dato : 14-11-07 20:31

Hej Kim.

Jeg nulstillede alle indstillinger. Jeg tror det hjalp.
Tak for hjælpen.

mvh Carsten.