Stettin, indkøb!
Fra : Gentofte

Dato : 12-11-07 05:28

Hvor i Stettin kan blanke DVD og CD købes??
Skal på på Radisson.

V.h.

Fra : JyskBlondPige

Dato : 14-11-07 14:41

"Gentofte" <Xkyndby2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i Stettin kan blanke DVD og CD købes??
> Skal på på Radisson.

Hejsa

Da vi var i Stettin købte jeg blanke CD'ere i et center, som jeg ikke kan
huske hele navnet på - det startede med Gala+et eller andet. Men det ligger
meget tæt på Radisson.
Du kan sikkert finde dem billigere på et af markederne, men aner ikke
hvilken kvalitet de er i. Har ingen problemer haft med dem jeg har købt.
Go tur

JBP

Fra : marlene

Dato : 14-11-07 22:20

centeret hedder galaxy og er vældig stort.
men prøv også turzanmarked
ved ikke hvor der handles cd´er olign.
jeg købte mest mærke-kopier og smykker.

malene