Medicin til ørkenrejse
Fra : Slot

Dato : 11-11-07 19:28

Jeg skal 5 uger til den saudiarabiske halvø. De 3 uger skal vi bo i/nær
ved ørkenen, et godt stykke fra civilisationen.

Hvad skal jeg tage med af håndkøbsmedicin til turen?

Min læge har taget hånd om det receptpligtige.

Er der nogen, der prøvet noget tilsvarende?

Claus

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-11-07 20:33

Slot <familienslot@yahoo.dk> writes:

> Hvad skal jeg tage med af håndkøbsmedicin til turen?

Paracetamol, altså Panodil, Pinex og hvad de ellers hedder.
Almindelige smertestillende piller.

Og så ville jeg overveje nogle viskøse øjendråber. Altså kunstige
tårer, jeg er sikker på at de ville være rare at have, når der er tørt
omkring en.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Bjarne

Dato : 11-11-07 21:44

Trine Kornum Christiansen skrev:

> [...]
>
> Og så ville jeg overveje nogle viskøse øjendråber. Altså kunstige
> tårer, jeg er sikker på at de ville være rare at have, når der er tørt

Da min datter skulle til Nepal, fik hun fra lægen to forskellige former
for antibiotika, som ellers normalt er receptpligtige.
Desuden fik hun et engangssæt sprøjter med.

Bjarne