Booking på nettet ved hjem rejse fra en an~
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 10-11-07 21:30

Hej

er der nogen steder på nettet, hvor man on-line kan købe en billet med
udrejse til én by og hjemrejse fra en anden?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
nu opdateret med rejsebeskrivelser fra vores "2007 jorden-rundt-tur"

Fra : ATN

Dato : 11-11-07 00:03

"Kennet og Pernille" skrev:

> er der nogen steder på nettet, hvor man on-line kan købe en billet med
> udrejse til én by og hjemrejse fra en anden?

Kan du ikke det på momondo.com ?

Og så bestille enkeltrejse ud og enkeltrejse hjem...

Mvh
Anders

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-07 10:24

Hej Kennet og Pernille!
Hvilke transportmiddel mener I?
Mvh. Jesper

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-11-07 11:00

> er der nogen steder på nettet, hvor man on-line kan købe en billet med
> udrejse til én by og hjemrejse fra en anden?

Det kan man da på stort set alle flyselskabernes hjemmesider (nu regner jeg
med at du snakker om at flyve)?
I sommers var jeg i USA og købte en flybillet fra København til Orlando med
returrejse fra San Francisco til København ved delta.com. Altså ikke som to
enkeltbilletter, for så blev det for dyrt.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 11-11-07 12:08

> [...]
> med returrejse fra San Francisco til København ved delta.com. Altså ikke
> som to enkeltbilletter, for så blev det for dyrt.

det drejer sig om fly. At bestille to enkeltbilletter er som du siger alt,
alt for dyrt.

Det er rigtigt, at det kan gøres på bl.a. United og KLM, men det tager meget
lang tid. Der skal man vide, hvilke selskaber der har hubs de forskellige
steder. Det ville være nemmere, hvis man kunne bruge travellink el. lign.
Men der lader til, at jeg må gå den tunge vej via selskabernes hjemmesider.

Kennet

Fra : Sanne

Dato : 11-11-07 12:14

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forskellige steder. Det ville være nemmere, hvis man kunne bruge
> travellink el. lign. Men der lader til, at jeg må gå den tunge vej via

Hejsa.

Du kan gøre det her : http://travelmarket.dk/ Der kan du vælge "Ud til en
by - hjem fra en anden"

Tror også du kan herfra: http://www.expedia.com/ Du kan her vælge multiple
destinations

Mvh
Sanne

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 11-11-07 16:15

> Hejsa.

> [...]

Hej

lige hvad jeg ledte efter. Den funktion findes ikke på travellink eller
flypriser. Tak for hjælpen,

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 11-11-07 12:51

> er der nogen steder på nettet, hvor man on-line kan købe en billet med
> udrejse til én by og hjemrejse fra en anden?
>
> Kennet

Det mener jeg da også at man kan på www.travelstart.dk
Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Stig Nielsen

Dato : 11-11-07 12:55

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener jeg da også at man kan på www.travelstart.dk
> Mvh
> Niels Hejnfelt

Og på rejsefeber.dk for den sags skyld.

Og så er det da også ganske simpelt på samtlige flyselskabers hjemmesider.

I skal bare vælge multicity istedet for ud til og hjem fra samme by.
Så kan I i teorien hoppe rundt fra lufthavn til lufthavn med indtil flere
stops undervejs.

Stig