Gran Canaria
Fra : Eigil Jørgensen

Dato : 08-11-07 22:44

Skal til Gran Canaria ( Puerto Rico ) i en uge fra d. 14 december .
Er der noget man bør se når man besøger øen ?
Gode råd modtages gerne .

Mvh. Eigil Jørgensen .

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 09-11-07 14:45

On Thu, 8 Nov 2007 22:43:40 +0100, "Eigil Jørgensen"
<donie@post8.tele.dk> wrote:

>Skal til Gran Canaria ( Puerto Rico ) i en uge fra d. 14 december .
>Er der noget man bør se når man besøger øen ?
>Gode råd modtages gerne .
------------------------

Har været i PR en del gange - der er dejligt mewn du skal være klar
over, at det er et af de mestturistede steder på de Canariske øer. I
selve PR er der intet at se - absolut 0 ! Men der er rigtig mange
restauranter -barer - butikker og en strand - det er så det. Men tag
en af de små rutebåde og sejl om til denmindre by Puerto de Mogan, den
er anderledes og meget hyggelig. Ellers er mit råd - lej en bil -
derefter åbner der sig så mange muligheder for køreture med meget
flotte landskaber og fine oplevelser.
Kik evt ind på denne side:
www.bambusbar.com

her er der en del gode råd.
God tur
Mogens

Fra : Pernille

Dato : 12-11-07 21:19

"Eigil Jørgensen" <donie@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Skal til Gran Canaria ( Puerto Rico ) i en uge fra d. 14 december .
> Er der noget man bør se når man besøger øen ?
> Gode råd modtages gerne .
>
> Mvh. Eigil Jørgensen .

Der er et dejligt klima.
Jeg håber, at I får en rigtig god tur.
En anden gang synes jeg, at I skulle tage til Tenerife, i stedet for.
Den er ikke helt så fyldt med turister.

Fra : Henrik Wind-Jensen

Dato : 19-11-07 18:56

Hej Eigil.

Har du været inde på www.canario.dk der står en masse om øen og byerne.
Dejlig ø men meget turistet i de større byer.
Vi skal der ned i jan. måned.
God tur.

Mvh. Henrik