Tur til Bangalore i Indien
Fra : Broegger

Dato : 07-11-07 09:16

Hej

Jeg søger lidt tips og tricks og andre gode råd for en tur til Bangalore.

Hvad med taxi, er der en god måde at sikre sig man ikke bliver snydt?

Drikkepenge, hvad bruger man i Indien? Bruges det alle steder?

Veksling. Hvor veksler man bedst når man ankommer en søndag?

Andet der der værd at vide?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : pete

Dato : 07-11-07 11:12

On 07 Nov 2007 08:16:11 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

> [...]
>
>Drikkepenge, hvad bruger man i Indien? Bruges det alle steder?
>
>Veksling. Hvor veksler man bedst når man ankommer en søndag?

I believe there is a referrence to me here but I am not gifted enough
to read anything other than english unfortunately. I apologise but my
grasp of english is not that firm either.
pete

Fra : Broegger

Dato : 10-12-07 14:42

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev

> Hej
>
> Jeg søger lidt tips og tricks og andre gode råd for en tur til
> Bangalore.

Nu følger jeg så selv op efter at have været afsted.

> Hvad med taxi, er der en god måde at sikre sig man ikke bliver snydt?

Bed hotellet bestille. De størrer hoteller har deres egen vognpark med
chauffører, og det er til rimelige penge.

> Drikkepenge, hvad bruger man i Indien? Bruges det alle steder?

Ja, hvis man oplever en service ud over det sædvanlige samt hvis du
beder en gøre dig en tjeneste der ikke er standard. Fx. hente noget til
dig i en butik.

> Veksling. Hvor veksler man bedst når man ankommer en søndag?

Lufthavnen i ATM'en. Ellers på hotellet.

> Andet der der værd at vide?

Go for it. Indien er et fedt land at besøge.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk