10-12 personers full size van leje
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 06-11-07 15:07

Hej!

Vi er en familien på 7 voksne der skal til USA vestkysten i september `08.
Vi starter Portland, Oregen og slutter i San Fransisco, turen varer 3 uger.
Men jeg kan ikke finde en ordentlig vogn at køre i.
De største vi kan leje er 8 personers, men der er slet ikke plads til
bagagen.
Jeg ville godt leje en full size van, så vi allesammen kunne sidde godt, og
der var plads til bagagen, men ingen af de selskaber jeg har haft fat i kan
tilbyde det.
Har i nogen erfaringer?

Med venlig hilsen

Carsten

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 06-11-07 21:21

> [...]
> og der var plads til bagagen, men ingen af de selskaber jeg har haft fat i
Carsten

Hmmm.......Jeg har lejet bil rigtg mange gange i USA, dog aldrig større end
netop en 7 personers, men jeg er sikker på, at der kan lejes de der 12
personers Dodge caravans.
er det rejseselskaber eller udlejningsselskaber du har haft spurgt?
Ud over Hertz og Avis, findes der jo en del, f.eks. Dollar, Budget,
Thriftys, Alamo...og sikkert mange flere.
Se her hvad en Google-søgning på ordene "rent 12 persons van" bl.a. bragte:
http://www.rentalcarmomma.com/dollar.htm

Mvh
Niels Hejnfelt

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 07-11-07 20:44

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Thriftys, Alamo...og sikkert mange flere.
> Se her hvad en Google-søgning på ordene "rent 12 persons van" bl.a.

Jeg har været hele vejen rundt, problemet er man ikke får lov til at leje
den type bil hvis man vil aflevere i San Fransisco.
Nu hælder vi mere til at leje en 7 personers med en ski noks, så har vi
plads til bagagen.

Men tak for svaret.

/Carsten

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 08-11-07 07:55

> [...]
> og der var plads til bagagen, men ingen af de selskaber jeg har haft fat i

Hej - Jeg bor i Vancouver og vi trillede ned til LA - over til Las Vegas -
op til Salt Lake City og tilbage til Vancouver paa 9 dage.

Det gjorde vi i en ganske almindelige Plymouth Grand Voyager (Chrysler i
Danmark) - og vi var 6.

Det var masser af plads til bagage og os og telte - Saa hvis du lejer en 8
personers Dodge Ram Van eller lign. (
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Dodge_Ram_Van.JPG ) saa skulle du ha
masser af plads...

Evt. med en tagbagage baerer...

- Har du penge nok til raadighed kunne du ogsaa leje en rigtig RV...
http://www.rentrv.com/
Men det koster jo lidt mere...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-11-07 13:18

"Allan Rasmussen" <jawaSLETmig350@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> masser af plads...
>
> Evt. med en tagbagage baerer...
>
> - Har du penge nok til raadighed kunne du ogsaa leje en rigtig RV...

Vi gider ikke køre i en RV...Så det ender nok men en 8 personers og en
skibox.

/Carsten

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-11-07 13:25

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> wrote in message
> Vi gider ikke køre i en RV...Så det ender nok men en 8 personers og en
> skibox.
>
> /Carsten

Det er også et udemærket sted til svigermor, og så kan i bruge hendes sæder
til bagage

Bjarne K.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-11-07 16:09

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> "Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> wrote in message

> Det er også et udemærket sted til svigermor, og så kan i bruge hendes
> [...]

Den er videresendt

/Carsten