Hurtig gasrulle
Fra : Kim

Dato : 15-11-07 20:09

Hej

Jeg har for et stk. tid siden set en gasrulle med tre forskellige
udvekslinger til. Men nu kan jeg sqtte finde den igen.
Er der en der ved hvor sådan en findes?

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Hekto

Dato : 16-11-07 00:06

On Thu, 15 Nov 2007 20:09:00 +0100, Kim wrote:

> [...]
>
> Jeg har for et stk. tid siden set en gasrulle med tre forskellige
> udvekslinger til. Men nu kan jeg sqtte finde den igen. Er der en der ved

Mener du 3 helt forskellige eller mener du progressiv?

Man kan selv lave den progressiv ved at fjerne materiale i starten af
sporet og lægge noget i i slutningen af sporet.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Ducato 900SSie

Fra : Kim

Dato : 16-11-07 14:11

>Mener du 3 helt forskellige eller mener du progressiv?

Der var tre forskellige ruller med. Det var kun hvor kablet løber der
var tre, så skulle de bruges til samme håndtag

>Man kan selv lave den progressiv ved at fjerne materiale i starten af
>sporet og lægge noget i i slutningen af sporet.

Kim

Fra : dots

Dato : 16-11-07 13:45

"Kim" <sletksh@postzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har for et stk. tid siden set en gasrulle med tre forskellige
> udvekslinger til. Men nu kan jeg sqtte finde den igen.

Hmm, jeg kender en crosskører, der pga skade i håndleddet ikke kan vride så
meget.
Jeg ved han kører med en "sån" hurtig gasrulle, men er det egentlig det du
mener ?

Hvs der er, så er han nem at finde:
J.Ø. Service
Viskinge, west sjælland
www.jo-service.dk
Tlf: 59 29 39 69 / 40 16 67 10

dots

Fra : Kim

Dato : 16-11-07 17:40

> [...]
>meget.
>Jeg ved han kører med en "sån" hurtig gasrulle, men er det egentlig det du

Det er sådan en, der var bare tre muligheder på, den der er der kun
en. Dem har de flere steder, men den anden kan jeg ikke finde igen.

Kim

Fra : Jakob

Dato : 23-11-07 01:52

Kim wrote:
> Jeg har for et stk. tid siden set en gasrulle med tre forskellige
> udvekslinger til. Men nu kan jeg sqtte finde den igen.
> Er der en der ved hvor sådan en findes?

Tror det er den her du leder efter:
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=MCYCLE&pcode=EUR80136

--
Jakob

Fra : Emil

Dato : 23-11-07 05:07

On Nov 15, 8:09 pm, Kim <slet...@postzone.dk> wrote:
> Jeg har for et stk. tid siden set en gasrulle med tre forskellige
> udvekslinger til. Men nu kan jeg sqtte finde den igen.
> Er der en der ved hvor sådan en findes?

Jeg kan anbefale denne:
http://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_18_Handlebar/fi_50_Robby_Moto/pr_30605_Racing_Throttle_Control_Robby_Moto_milled_of_full_Al_CNC_with_specific_wires_choose_color.htm

Jeg bruger den selv på min baneracer, og jeg er fint tilfreds med den
næst korteste vandring.

Jeg kan også anbefale at handle med Carpi Moto, jeg har kun gode
erfaringer med ham.

Mvh.

Emil