Moto-Guzzi. Droslet?
Fra : Michael Dahlberg

Dato : 14-11-07 17:43

Jeg har fået øje på en lille Moto-Guzzi V35 årgang 1979 til Datteren
(Hun fik pappet i dag )
Den er fin og sund,(og så er den italiensk, rød og har V-motor ) og
vinteren er lang!
Nu til spørgsmålet. Den har oprindeligt kørt i Tyskland, men har været
indregistreret her i landet. Jeg kan se, at sådan en fætter (Moto-Guzzi'en )
i Tyskland findes i to udgaver, 27 HK og 33.5 HK.
Er der nogen her der ved om det er en simpel drosling, eller er der forskel
på motordele/karburator, m.m.?
Kan man umiddelbart se udefra, hvilken type der er tale om?

Jeg ved godt at I har mange tusinde ideer til andre "bedre"
begyndermaskiner, men det er IKKE det jeg spørger om!

Venlig hilsen

Michael D

Fra : Max Andersen

Dato : 14-11-07 21:43

Michael Dahlberg wrote:
> [...]
>
> Jeg ved godt at I har mange tusinde ideer til andre "bedre"
> begyndermaskiner, men det er IKKE det jeg spørger om!

Bedre begyndermaskiner? Neeej da :)

Men anyways. Guzzi-folket er ekstremt hjælpsomme, og de har et forum,
hvor dit spørgsmål ville være perfekt at stille:

http://wingaa.dk/forum/

Jeg lånte en V35'er af et klubmedlem, men det var for anderledes til
mig. Allerede 2 karburatorer forvirrede mig :)

Men good luck :)

Max