fryd
Fra : m0rt3n

Dato : 14-11-07 08:51

Vi slap af med Tågehornet fordi han skulle i Folketinget, og nu kom han ikke
ind! max lol
http://www.bt.dk/article/20071114/ditvalg/711140305/
m0rt3n zrx1100

Fra : Max Andersen

Dato : 14-11-07 09:16

m0rt3n wrote:
> Vi slap af med Tågehornet fordi han skulle i Folketinget, og nu kom han ikke
> ind! max lol
> http://www.bt.dk/article/20071114/ditvalg/711140305/
> m0rt3n zrx1100

Ja, så er vi da alle glade for DF's nye mandat, Mogens Camre...... Jeg
tror godt at jeg ved hvem af de 2 jeg helst ville have.

Max

Fra : Dr. Enduro

Dato : 14-11-07 15:43

Max Andersen skrev:

> Ja, så er vi da alle glade for DF's nye mandat, Mogens Camre...... Jeg
> tror godt at jeg ved hvem af de 2 jeg helst ville have.
>
> Max

Word.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-11-07 19:12

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Word.

æh.....Powerpoint

Fra : Anders Majland

Dato : 15-11-07 13:01

Og ham slap vi så for alligevel
http://jp.dk:80/indland/indland_politik/article1170224.ece

Fra : CL

Dato : 14-11-07 17:28

Max Andersen wrote:

> Ja, så er vi da alle glade for DF's nye mandat, Mogens Camre...... Jeg
> tror godt at jeg ved hvem af de 2 jeg helst ville have.
>
> Max

Yep helt klart Camre.
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-11-07 19:12

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så er vi da alle glade for DF's nye mandat, Mogens Camre...... Jeg
> tror godt at jeg ved hvem af de 2 jeg helst ville have.

Er VI ALLE glade for psyko-mogens?
Nej...det tror jeg ikke.

Men det er vel temmelig OT, dette bør vendes i DF-hylder gruppen DK.politik.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 15-11-07 09:33

Michael Kirkegaard skrev:

> Er VI ALLE glade for psyko-mogens?
> Nej...det tror jeg ikke.

En af os to har misforstået Max' indlæg.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Armand

Dato : 15-11-07 00:02

Max Andersen skrev:

> Ja, så er vi da alle glade for DF's nye mandat, Mogens Camre...... Jeg
> tror godt at jeg ved hvem af de 2 jeg helst ville have.

Khader har fundet på en nødbremse til hám: Marianne jelved som ny
formand for tinget citat: "kan blive brug for en der kan svinge
dametasken og holde hám på plads"

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 14-11-07 11:10

On Wed, 14 Nov 2007 08:51:06 +0100, m0rt3n wrote:

> Vi slap af med TÃ¥gehornet fordi han skulle i Folketinget, og nu kom han
> ikke ind! max lol
> http://www.bt.dk/article/20071114/ditvalg/711140305/ m0rt3n zrx1100

Ja, en lille smule retfærdighed er der da til! At Lars Kolind så heller
ikke kom ind, vil de sikkert også blive glade for i det lange løb.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Ducato 900SSie

Fra : Jim Andersen

Dato : 14-11-07 11:28

m0rt3n wrote:
> Vi slap af med Tågehornet fordi han skulle i Folketinget, og nu kom
> han ikke ind! max lol
> http://www.bt.dk/article/20071114/ditvalg/711140305/
> m0rt3n zrx1100

Og jeg var (for første gang siden jeg blev gift) i kirke i søndags (for at
høre gospel).... Aner man en sammenhæng her? Kaskesens man skulle overveje
at melde sig ind igen?

/jim

Fra : Peter Z

Dato : 14-11-07 22:18

det er ikke det eneste tågehorn vi slap for:

http://politiken.dk/politik/article429348.ece

Fra : m0rt3n

Dato : 14-11-07 23:03

"Peter Z" <pzn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> det er ikke det eneste tågehorn vi slap for:
> http://politiken.dk/politik/article429348.ece

Oh dobbelt-fryd. Jeg erklærer hermed valget 2007 for det bedste nogensinde!
Hvad med Karsten Nonbo? Han er den sidste af de 3 onde. Klarede han den?
m0rt3n xt125

Fra : MKS - 74

Dato : 14-11-07 23:13

On Wed, 14 Nov 2007 23:03:25 +0100, "m0rt3n"
<jnsn_fjern-dette_@mail.dk> wrote:

>Oh dobbelt-fryd. Jeg erklærer hermed valget 2007 for det bedste nogensinde!
>Hvad med Karsten Nonbo? Han er den sidste af de 3 onde. Klarede han den?

Ja - Karsten Nonbo opnåede genvalg - 4678 personlige stemmer...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Hekto

Dato : 14-11-07 23:27

On Wed, 14 Nov 2007 22:17:37 +0100, Peter Z wrote:

> det er ikke det eneste tågehorn vi slap for:
>
> http://politiken.dk/politik/article429348.ece
>

> "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

Nej, Christian ville heller ikke have fået min personlige stemme. Lene
Espersen kunne godt ryge samme vej ... og Nonbo og psyko.Mogens for den
sags skyld.

Nå, Christian var dog mandfolk nok til at gå i dialog med sine vælgere,
og sætte sig lidt ind i tingene. Det kunne vi godt bruge mere af, selv om
vi ikke delte synspunkter sådan 100%.

Fra : Hekto

Dato : 14-11-07 23:27

On Wed, 14 Nov 2007 23:13:17 +0100, MKS - 74 wrote:

> Ja - Karsten Nonbo opnåede genvalg - 4678 personlige stemmer...

Bare rolig - ham napper vi næste gang der bliver valg!

Fra : Hekto

Dato : 15-11-07 11:06

On Thu, 15 Nov 2007 00:01:59 +0100, Armand wrote:

> Marianne jelved

FØJ FOR S****! ... nu har jeg igen morgenkvalme som en over-gravid
elefant med femlinger! |oP

Fra : Michael Tinding

Dato : 15-11-07 12:33

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi slap af med Tågehornet fordi han skulle i Folketinget, og nu kom han
> [...]
Så forsvandt Mugge også
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1170224.ece

Fra : Hekto

Dato : 15-11-07 14:15

On Thu, 15 Nov 2007 13:00:52 +0100, Anders Majland wrote:

> Og ham slap vi så for alligevel
> http://jp.dk:80/indland/indland_politik/article1170224.ece

- og DF øgede sin troværdighed med 400%.

Fra : MKS - 74

Dato : 15-11-07 16:42

On 15 Nov 2007 13:15:22 GMT, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>- og DF øgede sin troværdighed med 400%.

....Men 400 procent af nul er? Iøvrigt en ren taktisk/teknisk manøvre
for at sikre et ekstra mandat, for folk der elsker at hade den gode
Hr. Camre fra Dansk Fjolseparti kan jeg anbefale De Sorte Spejderes
podcast fra idag, hvor der virkelig ikke blev lagt fingre imellem -
ganske underholdende IMO .