Elementært show-off udstyr
Fra : Armand

Dato : 13-11-07 22:06

Her på gruppen har jeg tidligere læst historier om østsjællandske
forhandlere der havde succes med at sælge "sæt" á halvslidte racede dæk
med fnuller på siderne, samt halvslidte knee-sliders. Køberne er
tydeligvis show-off's uden lyst til at udsætte deres ditto kørejern og
egne evner for matchende egen-nedslidning.

Show-off markedet er således et hidtil overset segment, men jeg har lige
set et bud på et nyt produkt i MOTORRAD's cartoon:
"Fluer på spray" !
Hvormed man, gennem motorcyklens og hjelmens (incl. fjæset, ved brug af
pilothjelm) altid skinnende tilstand, ved brug ikke behøver afgive
indrømmelser om ikke at have kørt siden sidst man viste sig (på
Langelinie; Klemmen; Karoline m.fl)!

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 13-11-07 22:13

> "Fluer på spray" !

Det er ikke langt fra virkeligheden - du har i årevis kunne køber mudder på
spray. Vist mest henvendt til 4x4 folket ...

Mine 2x1 har ikke den slags behov - de er beskidte nok uden ...

Fra : Armand

Dato : 13-11-07 22:31

Anders Majland skrev:

> Det er ikke langt fra virkeligheden - du har i årevis kunne køber mudder på
> spray. Vist mest henvendt til 4x4 folket ...
>
> Mine 2x1 har ikke den slags behov - de er beskidte nok uden ...

Hæ!
Det samme her: Onde tunger vil vide at Barbie's fluer er
andengenerations til dem man finder i rav på vestkysten

--
Armand.

Fra : Bongo

Dato : 14-11-07 08:53

> Hæ!
> Det samme her: Onde tunger vil vide at Barbie's fluer er andengenerations
> til dem man finder i rav på vestkysten

Jeg har længe pralet med den flue der sidder mellem mine fortænder. :)

Vh Bongo
Der kender en der har købt et slidt bane dæk. Da hans far undrene spurgte
hvorfor han dog havde købet et slidt dæk var svaret: "Men det er slidt på
den fede måde"! He he, det er mit osse, det er helt firkantet for det har
bragt mig langt rundt i år. Det har været en fed sæson.

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-11-07 09:03

> Hæ!
> Det samme her: Onde tunger vil vide at Barbie's fluer er andengenerations
> til dem man finder i rav på vestkysten

Hahah

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 23:22

On Tue, 13 Nov 2007 22:06:08 +0100, Armand wrote:

> "Fluer på spray" !

Det må være "salthvidt" på dåse, der gør sig for tiden ;-D

Orla Pedersen, som har lagt op. 3.500 Km. på "fie", og 11.000 Km. på
"makita"
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 14-11-07 11:51

meddelelse news:d3g4m98kzclp$.1dl48osaxzgz1$.dlg@40tude.net...

> Det må være "salthvidt" på dåse, der gør sig for tiden ;-D
>
> --
Tror du ikke, julesne på dåse ligner godt nok?

Michael D

Fra : Anders Majland

Dato : 14-11-07 13:23

> Tror du ikke, julesne på dåse ligner godt nok?

Vi har da brug for en hvid dinitrol

Fra : Lars Nielsen

Dato : 14-11-07 23:30

Anders Majland wrote:

> Vi har da brug for en hvid dinitrol

- Teflon-olie eller Teflon Tør gør tricket... - Og beskytter mod det
virkelige, hvis du sku ha noed på nallerne en dag du er inde og kigge til
dyret under vinterhi'et...

Lars / Viborg

--

- Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk