Blackbox så man kan se film fra PC til Tv
Fra : Brian Simonsen

Dato : 12-07-01 23:27

Hejsa

Jeg søger en ting så som jeg kan sætte mellem mit grafikkort og min monitor
som jeg kan fører signalet over til mit Tv jeg har hørt man kan få sådan en
boks men ved ikke hvor man køber den og hvad den koster og hvordan
kvaliteten er

Mit Problem er som så mange andre mit grafikkort har ikke Tv out og man er
løbet tør for pci slots :)

--
M.V.H

Brian Simonsen
brian.simonsen@mobilixnet.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-07-01 00:17

Trust Telewier, har lige købt en men har ikke haft tid til at teste, men det
ser da rimligt ud

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737891

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-07-01 07:39

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Trust Telewier, har lige købt en men har ikke haft tid til at teste, men
det
> ser da rimligt ud
>
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737891

Skriv meget gerne en mini-anmeldelse af om den når du engang får den sat til

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Claus

Dato : 13-07-01 17:05

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Trust Telewier, har lige købt en men har ikke haft tid til at teste, men
> [...]

Hej Madsen..
Var lige inde på deres site og kigge, men kunne ikke finde ud af om man kan
have både den televiewer tilsluttet samtidigt med at ens monitor er
tilsluttet pc'en, eller om man kun kan have en af delene kørende, så man
endten ser det på tv eller på monitor??, kan du svarer på det?? ellers ser
det meget spændende ud :))

Mvh
Claus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-07-01 17:35

Det kan man godt, den ledning som sættet til grafikkortet er splitet op i 2,
så man også kan tilslutte en alm. monitor.

Fra : Claus

Dato : 14-07-01 14:05

> Det kan man godt, den ledning som sættet til grafikkortet er splitet op i
2,
> så man også kan tilslutte en alm. monitor.

Ok, Mange tak for oplysningen

Mvh
Claus..