Jawa brugere?
Fra : Max Andersen

Dato : 12-11-07 21:06

Hejsa,

Efter at have erhvervet en jawa 350 '95 her i weekenden, er jeg blevet
interesseret i at gør lidt ved den.

Nu ser jawa.dk ikke videre imponerende ud (en copyright 2002 på forsiden
og stadig under opbygning), så jeg tænkte at jeg ville spørge her:

Nogen der kender jawa-klubber, foreninger, forhandlere eller
nogetsomhelst der har med jawa at gøre? Helst på sjælland.

Mange tak.
Max

Fra : dots

Dato : 13-11-07 12:03

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

Klip----------------

> Nogen der kender jawa-klubber, foreninger, forhandlere eller nogetsomhelst
> der har med jawa at gøre? Helst på sjælland.
>
> Mange tak.
> Max

Jeps.
Som Jawa ejer og tidligere medlem af Dansk Jawa og CZ klub, har jeg nok et
par links du kan bruge.
Send mig en mail på: dots,snabela,tdcadsldotdk
Og tillykke med dyret
Jawa er bedre end sit rygte.

- dots -
Dnepr MT16
http://www.dfmc.dk/?id=216

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 14-11-07 05:10

> Efter at have erhvervet en jawa 350 '95 her i weekenden, er jeg blevet
> interesseret i at gør lidt ved den.

Hej og tillykke med anskaffelsen. Jeg koebte selv en Jawa 350/640 BlueStyle
som min foerste cykel tilbage i 96.
Jeg var medlem af Jawa klubben fra samme aar og frem til 2002 tror jeg det
var og deltog i mange af deres aktiviteter.
Ture til Tjekkiet, arrangementet for Jawa's 70 aars jubilaem i Egtved hvor
der var taet ved 300 deltagere fra hele Europa.
Det var i det hele taget "good times".

> Nu ser jawa.dk ikke videre imponerende ud (en copyright 2002 på forsiden
> og stadig under opbygning), så jeg tænkte at jeg ville spørge her:

Jeg tror klubben lukkede - men er ikke helt sikker.

> Nogen der kender jawa-klubber, foreninger, forhandlere eller nogetsomhelst
> der har med jawa at gøre? Helst på sjælland.

Jeg ved at der er/var en forhandler inde paa Gl. Kongevej paa
Frederiksberg... BSA Huset tror jeg det hed.

Mvh
Allan Rasmussen
(Det stadig har sin Jawa staaende - dog uden plader et aars tid nu da jeg er
bosat i udlandet pt.)

Fra : Jørgen

Dato : 14-11-07 13:16

"Allan Rasmussen" <jawaSLETmig350@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Allan Rasmussen
> (Det stadig har sin Jawa staaende - dog uden plader et aars tid nu da jeg

Så vidt jeg husker er forretningen BSA-huset ud til Gl.Kongevej 127 lukket,
men en søgning på Google siger at der nu skulle ligge et "BSA.Huset" i Gl.
Holte:
"BSA Huset - http://motorcykler.net4us.dk Originale reservedele og tilbehør
til Jawa, CZ og BSA motorcykler.", men adressen har det ikke lykkedes mig at
opdrive.
Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf

Fra : dots

Dato : 14-11-07 13:21

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "BSA Huset - http://motorcykler.net4us.dk Originale reservedele og
> tilbehør til Jawa, CZ og BSA motorcykler.", men adressen har det ikke

Men den har jeg da
Det ku jo være der er andre derude som savner den.

BSA Huset
Skelstedet 7
Gl. Holte
2950 Vedbæk

Tlf: 33 21 18 60
--
dots

Fra : Jørgen

Dato : 14-11-07 14:17

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Men den har jeg da
> Det ku jo være der er andre derude som savner den.
> dots

Tak "Dots"

Endnu et bevis på, at ved fælles hjælp kan vi nå langt )

Mvh
Jørgen Gerdorf

Fra : skoleskibe@hotmail.c~

Dato : 14-11-07 07:59

On Mon, 12 Nov 2007 21:05:38 +0100, Max Andersen <max@militant.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nogen der kender jawa-klubber, foreninger, forhandlere eller
>nogetsomhelst der har med jawa at gøre? Helst på sjælland.

Så vidt jeg ved er Jawa klubben slået sammen med, blevet opslugt af
MZklubben

www.mzklub.dk

MVH

Kim