DVD med sjove MC-klip ??
Fra : Jonas

Dato : 11-11-07 15:26

Skal på bustur med gutterne.
For at turen ikke skal føles for lang, vil jeg sætte en DVD på flimmeren i
bussen.

Vil prøve at skaffe en DVD med sjove MC-klip, styrt o.lign., således at man
bare kan kigge med ind i mellem.

Hvor skaffer jeg sådan en DVD ??

/Jonas

Fra : Thore Jensen

Dato : 11-11-07 17:21

Jonas skrev:

> Vil prøve at skaffe en DVD med sjove MC-klip, styrt o.lign., således at man
> bare kan kigge med ind i mellem.
>
> Hvor skaffer jeg sådan en DVD ??
>
> /Jonas

Det ved jeg ikke lige, men jeg ved dog hvor man kan finde en sjov DVD
men nogle gutter som skal bustur - men så kører det de heldigvis galt og
bliver slået til lirekassemænd !!!

Ellers prøv hein gericke, Louis el.l...
Thore

Fra : Jonas

Dato : 13-11-07 19:12

> Det ved jeg ikke lige, men jeg ved dog hvor man kan finde en sjov DVD men
> nogle gutter som skal bustur - men så kører det de heldigvis galt og
> [...]

Det var netop sjove klip, og ikke klip hvor folk kommer til skade.
Selvforskyldte fald, når man stiger på, går i stå, o.lign.

Jeg er det ked af hvis du med din bemærkning mener at det ville være sjovt
hvis vi køre galt og bliver skadet.
....men det mente du nok heller ikke, ligesom jeg heller ikke ønskede at se
en DVD med skade personer.

Har iøvrigt prøvet dit forslag med Louis/Gericke.
Egentligt underligt du forslog det.

Jonas

Fra : Leif

Dato : 13-11-07 20:16

"Jonas" <JoJoJoNas@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> en DVD med skade personer.
>
> Har iøvrigt prøvet dit forslag med Louis/Gericke.

Hmm

Jeg tror måske, at Thore læste det sådan at du ville kigge med ind i
mellem -underforstået det er dig der er chaufføren???
/Leif

Fra : Thore Jensen

Dato : 13-11-07 20:38

Leif skrev:

> Jeg tror måske, at Thore læste det sådan at du ville kigge med ind i
> mellem -underforstået det er dig der er chaufføren???
> /Leif

Det og lidt af det andet, men dog kun ment i spøg.
Jeg ser også gerne den slags videoer..

Se her
http://www.actionsportsvideos.com/motostreet.html
http://www.louis.de/_10b9e11b779cfd599823fc071916889855/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=780&wgr=613&list_total=21&anzeige=0&artnr_gr=10052821
http://www.louis.de/_10b9e11b779cfd599823fc071916889855/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=780&wgr=613&list_total=21&anzeige=0&artnr_gr=10052822

Top dollar stunt-kørsel-styrt-i-bar-røv-og-wicklers-ting er Judgement
day videoerne, de holder..

God tur..
Thore