Kvinder.. de er sgu' utaknemmelige
Fra : Ole

Dato : 10-11-07 17:28

Konen gennem næsten 28 år:

"Hvad får jeg i julegave ?"

Mig:

Hvad med et par Dellorto 36 mm ?

Konen gennem næsten 28 år:

"hvad skal jeg bruger dem til ?"

Mig:

De er ikke til dig! virker persillehakkeren
jeg gav dig for 20 år siden ikke mere ?

Konen gennem næsten 28 år:

" Den virker fint.. find på noget andet!"

Mig:

Hvad med et tændingsanlæg ?

Det er min sygeplejske på intensiven/
Gentofte der skriver dette.

Kvinder...

Ole M

Fra : Jan Bachman

Dato : 10-11-07 19:08

On Sat, 10 Nov 2007 17:28:28 +0100, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Det er min sygeplejske på intensiven/
>Gentofte der skriver dette.
>
>Kvinder...

Hvad med et par nye tændrør, så I kan finde "gnisten" igen... *G*

/Jan

Fra : Jansen

Dato : 10-11-07 21:04

Ole skrev:

> Konen gennem næsten 28 år:
>
> "Hvad får jeg i julegave ?"
Klip

> Det er min sygeplejske på intensiven/
> Gentofte der skriver dette.
>
> Kvinder...
>

> Ole M

LOL..........

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-07 21:02

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Konen gennem næsten 28 år:
>
> "Hvad får jeg i julegave ?"
>
> Mig:
>
> Hvad med et par Dellorto 36 mm ?
>
> Konen gennem næsten 28 år:
>
> "hvad skal jeg bruger dem til ?"
>
> Mig:
>
> De er ikke til dig! virker persillehakkeren
> jeg gav dig for 20 år siden ikke mere ?
>

> Konen gennem næsten 28 år:
>
> " Den virker fint.. find på noget andet!"

> [...]

Jeg skrev gavekort til lakering af VFR'en på ungernes ønskesedler, de vil jo
gerne hjælpe farmand i værkstedet, men det slettede "S-W-M-B-O" straks det
blev opdaget.....
--
Brian Sørup Lang
VFR 750 F RC36

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-07 22:38

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> wrote in message
-klip-
> [...]
jo
> gerne hjælpe farmand i værkstedet, men det slettede "S-W-M-B-O" straks det

Hun har sgu da ikke meget humor, hva'?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-07 22:53

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> "Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> wrote in message
> -klip-
> jo
>
> Hun har sgu da ikke meget humor, hva'?

Du må hellere passe på hvad du skriver, det sker at hun læser med herinde...
<av-av-av.wav>
--
Brian Sørup Lang
VFR 750 F RC36

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-11-07 23:31

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> Du må hellere passe på hvad du skriver, det sker at hun læser med
> [...]

Hun ka' sgu da bare komme an!

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-11-07 07:12

Aragorn Elessar wrote:

> Hun ka' sgu da bare komme an!

Ahr, du piver bare du får en finger i klemme, eller ikke må lege med den
nyeste BimmerFærge. Hvordan vil du klare sådan en furie?

--
vh
Torben

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 13-11-07 09:22

> Ahr, du piver bare du får en finger i klemme, eller ikke må lege med den
> nyeste BimmerFærge. Hvordan vil du klare sådan en furie?

Hun skal da bare have en tur bag på far's scooter, så bliver hun tam som et
lam!
(Det har jeg selv set, i en gammel "Støver-film")!

hilsen

Michael D

Fra : Dr. Enduro

Dato : 13-11-07 13:42

Michael Dahlberg skrev:

> Hun skal da bare have en tur bag på far's scooter, så bliver hun tam som et
> lam!
> (Det har jeg selv set, i en gammel "Støver-film")!

Hjælper det ikke mere at give hende en tur på banditten?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 13-11-07 14:37

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hjælper det ikke mere at give hende en tur på banditten?

Sikkert, men det må man vist ikke, i en dansk familiefilm???

vh

Michael D

Fra : Armand

Dato : 13-11-07 19:48

Michael Dahlberg skrev:
> "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert, men det må man vist ikke, i en dansk familiefilm???

*Grynt* !

God formulering af en sprogfloskel som jég lige forinden havde opgivet
at dreje på passende måde!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-11-07 14:02

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Ahr, du piver bare du får en finger i klemme, eller ikke må lege med den
> nyeste BimmerFærge. Hvordan vil du klare sådan en furie?

> [...]

Jeg kan løbe stærkt??? ;oD

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-11-07 08:14

Aragorn Elessar wrote: