Louis Hamburg - Hva´er et Flohmarkt?
Fra : Jonas

Dato : 10-11-07 11:03

Hej

Har været hos "Louis GIGA Store" i Hamburg, og besøgte samtidig deres
lagersalg lidt længere henne af vejen.

Netop hjemkommet igen, ser jeg i kataloget at der åbenbart er en tredie
butik, et såkaldt "Louis Flohmarkt" bagved den store GIGA butik.

Hva´ er et "Flohmarkt"?
...og er det mon bare en del af den store GIGA-butik, der kaldes dette, eller
har jeg virkelig overset en butik i baggården, hvor man også parkere?

/hilsen fra
Jonas

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-11-07 11:27

Jonas wrote:

> Hva´ er et "Flohmarkt"?
> ..og er det mon bare en del af den store GIGA-butik, der kaldes dette, eller
> har jeg virkelig overset en butik i baggården, hvor man også parkere?

Det er et "loppemarked" - restsalg, no-name produkter og lignende.. Her
kan gøres en rigtig god handel..

Det er ovre bagved - ovenpå en Yamaha-forhandler (så vidt jeg husker)

--
Ole Hansen

Fra : Finn og Angela

Dato : 10-11-07 12:30

"Jonas" <JoJoJoNas@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ..og er det mon bare en del af den store GIGA-butik, der kaldes dette,
> eller har jeg virkelig overset en butik i baggården, hvor man også

Loppemarked.

Alt fra deres sortiment, som regel med diverse fejl og mangler;

- man kan godt finde lige det, man ikke vidste man havde brug for, men det
kræver god tid...

--
Finn og Angela Christensen
Yamaha XJ: 700N Maxim/900F -4BB