Officiel visning af SUZUKI B-King, torsdag~
Fra : Helle

Dato : 05-11-07 08:01

OPEN BY NIGHT,
TORSDAG D. 15-11-2007 KL. 19,00

Hos Harry´s Motorservice - Grenåvej 11 i Randers
http://www.harrysmotorservice.dk/

Klip...
NYHEDER ER DER OGSÅ AT GLÆDE SIG TIL DA VI HAR FÅET ÆREN AF AT VÆRE DE
FØRSTE DER OFFICIELT VISER SUZUKI B-KING SÅ GLÆD DIG TIL AT SE DETTE
MUSKELBUNDT, DER ER SELVFØLGELIG OGSÅ EN NY YAMAHA NEMLIG 2008 UDGAVEN AF
R-1.
Klip...

Mv.
Helle

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-07 08:47

Helle wrote:

> [...]
> FØRSTE DER OFFICIELT VISER SUZUKI B-KING SÅ GLÆD DIG TIL AT SE DETTE
> MUSKELBUNDT, DER ER SELVFØLGELIG OGSÅ EN NY YAMAHA NEMLIG 2008 UDGAVEN AF

Hold da op! Man kan ikke engang omtale den med små bogstaver, så stor er
den

Nåmen - rart at se at ikke alle forhandlere er gået i vinterhi

--
vh
Torben

Fra : Helle

Dato : 05-11-07 17:12

> Hold da op! Man kan ikke engang omtale den med små bogstaver, så stor er
> den

Tænkte godt nok på det med de stor bogstaver, da jeg jeg "skrevet"
indlægget.
Teksten er sakset fra forhandlerens nyhedsbrev, og jeg gad ikke (sorry)
skrive det om med små bogstaver.

Mv
HELLE

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-07 19:20

Helle wrote:
> Tænkte godt nok på det med de stor bogstaver, da jeg jeg "skrevet"
> indlægget.
> Teksten er sakset fra forhandlerens nyhedsbrev, og jeg gad ikke (sorry)
> skrive det om med små bogstaver.

Tænkte jeg nok.

> Mv
> HELLE

Det har man ikke her, uanset hvor højt man råber

--
vh
Torben