Afgifter på import MC
Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 04-11-07 14:36

Kan nogen sige mig, hvor man kan finde oversigter (link?) over
deregistreringsafgifter som skal svares til Skat efter import af brugt-MC.
F.eks. en 1985 BMW K 100?

Mvh.,
John de Summer-Brason

Fra : MKS - 74

Dato : 04-11-07 15:05

On Sun, 4 Nov 2007 14:35:46 +0100, "John de Summer-Brason"
<brason@get2net.dk> wrote:

>Kan nogen sige mig, hvor man kan finde oversigter (link?) over
>deregistreringsafgifter som skal svares til Skat efter import af brugt-MC.
>F.eks. en 1985 BMW K 100?

Du kan finde niveaulisterne for BMW her -

http://www.folmersmc.dk/pdf/bmw.pdf

De er ganske vist lidt gamle (Jan. 07), men de nye afviger
sandsynligvis ikke meget fra disse (og de aktuelle kan iøvrigt fås hos
SKAT).

Niveaulisterne angiver Afgiftspligtig Værdi = AV og udfra disse kan
man let beregne reg. afgiften, f.eks med den online-beregner, der
ligger på SKAT's HP.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-11-07 15:49

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sige mig, hvor man kan finde oversigter (link?) over
> deregistreringsafgifter som skal svares til Skat efter import af brugt-MC.
> [...]
Prøv denne her.
>http://modep.toldskat.dk/cgi-bin/gweb?F0=M720&command:Transmit&sid=62236.IHONNDNQ.0
(Kopieres og indsættes)

venlig hilsen