frontvisir/ kåbeglas rengøring
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 03-11-07 14:33

Jadav alle!

Jeg er ved at vinter hygge lidt om min CBR 1000 SC 24

Mit frontvisir er ikke ret pænt.
Hvad må jeg vase det i auto shampo???
Kan de poleres eller skal der et nyt til???
Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget, kan jeg
overhovedet købe et nyt til sådan en gammel hund??

Hans Nikolajsen

Fra : B & O

Dato : 03-11-07 18:36

Du kan med fordel polerer det med en polerermaskine og slipol polermiddel.
Det har jeg gjort på min Blackbird og det blev rigtig nydeligt.
Jeg polerede også lygteglasset/plastic med flot resultat.

--
Hilsen Ove CBR XX

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 04-11-07 09:09

Hej Ove!

Du skriver slipol.

Der findes også slipoline, bare lige for at spørge dumt (c:

var det slipol eller slipoline du brugte???

Det er da et forsøg hver, en polermaskine kan fås fra 150kr. så det er da
bare at prøve, det kan ikke blive meget grimmere end det er nu!

--

mvh.

Hans Nikolajsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 10:36

On Sun, 4 Nov 2007 09:08:40 +0100, Hans Nikolajsen wrote:

> var det slipol eller slipoline du brugte???

Slipol er meget groft, jeg tror mere på slipolinen

> en polermaskine kan fås fra 150kr.

Til så lille et areal er almindelig håndpolering ikke noget problem. Så
glem investeringen.

ps. Vil Du og Ole ikke nok vænne jer til at svare under det citerede,
(spørgsmålet), og så ellers skære den del af forrige indlæg, som i ikke
svarer på/ikke længere er relevant væk.

Det gør livet meget mere læsevenligt på gruppen.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : B & O

Dato : 04-11-07 22:09

Jo du har ret.... det er slipoline som jeg mener!

Fra : Armand

Dato : 03-11-07 19:33

Hans Nikolajsen skrev:
> [...]
> Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget, kan jeg
> overhovedet købe et nyt til sådan en gammel hund??

Hvad du ihvertfald ikke må, er at bruge salmiak-holdige vaskemidler, som
gør den brugte plasttype (polycarbonat?) mælkehvid (det er vel ikke dét
der er problemet?)!
Derudover er der frit slag blandt de almindelige forekommende sæber.

--
Armand

Fra : news.cybersity.dk

Dato : 04-11-07 11:44

Hej Hans
Du kunne måske have gavn af denne hjemmesideadresse - Jeg bruger den selv
når jeg skal "huskes" på vedligeholdelse af min egen CBR 10000
Mvh John

Fra : news.cybersity.dk

Dato : 04-11-07 11:46

Og så lige adressen : http://www.virago-star.dk/vask.html

Sorry - ser Motor GP på TV lettere distraherende